Skip to main content

Canal+ Premier HD

  • December 11, 2014
  • 47 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Kanavaluettelon päivityksen jälkeen ilmestyi kyseinen kanava.

Mikä kanava kyseessä ja mihin hintaan?

47 kommenttia

  • Faxaaja
  • November 11, 2010
Valioliigaa HD:nä

Canal+:lla on vain suomessa oikeudet näyttää valioliigaa ja Sport HD näkyy myös muualla

  • November 11, 2010
Tottahan toki Sonera tarjoaa tämän uuden kanavan ilmaiseksi vanhoille asiakkaille kauden loppuun, kuten esimerkiksi Welho tekee?
http://uutiskirje.welho.fi/2010/11/09/u ... aketeissa/

Siellä näköjään muutkin Canal+ HD -kanavat kuuluvan Total-pakettiin...

  • November 12, 2010
saisko tähän kysymykseen vastausta ja kommenttia soneran edustajalta?

  • November 16, 2010
Ei ole vielä julkaistu tietoa aiheesta. www.sonera.fi/tv on osoite mitä kannattaa tämän asian suhteen seurata.

  • November 29, 2010
Lauantaina asiakaspalvelu kertoi puhelimessa että joulukuun alusta alkaen Canal+ Premier HD näkyy toukokuuhun asti ainakin Canal+Totalin tilaajille ilman eri maksua.myös Canal+ Sport HD:stakin kuulemma poistuu samalla erillismaksu.

  • Faxaaja
  • November 29, 2010
Sport HD:n olisi voinut laittaa tänään näkymään total asiakkaille.

22 aikaan kun tulisi katsottava peli.

  • November 29, 2010
Nible kirjoitti:
Sport HD:n olisi voinut laittaa tänään näkymään total asiakkaille.

22 aikaan kun tulisi katsottava peli.


kuuntelivat toivettasi. kouvolassa ainakin nyt molemmat kanavat nyt ruvennut näkymään pelkällä Total -tilauksella.

  • Faxaaja
  • November 30, 2010
warre kirjoitti:
[quote="Nible":378jyq94]Sport HD:n olisi voinut laittaa tänään näkymään total asiakkaille.

22 aikaan kun tulisi katsottava peli.


kuuntelivat toivettasi. kouvolassa ainakin nyt molemmat kanavat nyt ruvennut näkymään pelkällä Total -tilauksella.[/quote:378jyq94]

Olikohan 21:45 kello kun kävin sport HD -kanavalla mutta ei sitten ilmeisesti tullut oltua tarpeeksi kauan sillä että olisi alkanut kanava näkymään. Boxi ilmoitti vaan että ei käyttöoikeutta.

  • December 2, 2010
Canal+ Premier HD sisältyy lisäetuna Canal+ Total ja Canal+ Sport -paketteihin 31.5.2011 asti.

Canal+ Sport HD sisältyy 1.12.2010 alkaen veloituksetta Canal+ Total -pakettiin.

  • December 12, 2010
Onkohan jossain ohjeet siitä, miten saisi noi luvatut Canalin HD urheilukanavat näkyviin jos on jo Canal Totalin tilaaja. Kaapelin HD viritin on, conax lukija on, kortti on voimassa, eli minusta kaikki pitäisi olla fyysisesti kunnossa, mutta "Pääsy evätty" viestiä pukkaa. Pitääkö jotain ilmoittaa/pyytää Soneralta? Paikkakuntana Lappeenranta.

  • December 13, 2010
Onko kaapelikorttisi ja boksin välinen linkitys tehty? Tässä vielä lisätietoa linkityksestä.

Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme linkitystä varten.

  • December 13, 2010
Onko mitään tietoa aikataulusta milloin epg tiedot alkais toimiimaan?

  • December 13, 2010
Katja kirjoitti:
Onko kaapelikorttisi ja boksin välinen linkitys tehty? Tässä vielä lisätietoa linkityksestä.

Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme linkitystä varten.


En ollut tehnyt, muuta tänään aamulla soitin asiakaspalveluun ja linkitys luvattiin tehdä. Piti kahden tunnin päästä alkaa toimimaan, mutta ei alkanut. Voikohan sen linkityksen olemassa olon nähdä jotenkin CI-modulin tiedoista telkkarin setupista?

Olen alkanut epäilemään, että Conax kortin lukija (La Digital Conax SSTL 7542101), jonka varta varten ostin näitä Canalin "vapaakuukausia" varten, voisi olla väärä. Jossain puhutaan, että pitää olla CI+ versio, mutta minun modulissa ei tätä CI+ merkintää löydy. Olisi luullut sen asiakaspalvelijan tästä asiasta kertovan minulle, mutta ei se sellaisesta mitään puhunut. Nelonen HD on ainoa vapaa "HD" kanava ja se kyllä näkyy. Samoin Canalin "ei-HD" kanavat näkyy.

Jossain netin syövereissä oli myös maininta siitä, että pitäisi olla "uusi" ohjelmakortti...mutta kenties se on vaan tuota perinteistä "disinformaatiota".

Oisko Katja sinulla (tai kenellä tahansa) faktaa mitä oikeasti pitää olla? Telkkari on Samsumgin UE46C7705WSXXE, joka on tuolla yhteensopivien listoilla.

  • December 14, 2010
peltsi kirjoitti:
[quote="Katja":oc3gx4oc]Onko kaapelikorttisi ja boksin välinen linkitys tehty? Tässä vielä lisätietoa linkityksestä.

Tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme linkitystä varten.


En ollut tehnyt, muuta tänään aamulla soitin asiakaspalveluun ja linkitys luvattiin tehdä. Piti kahden tunnin päästä alkaa toimimaan, mutta ei alkanut. Voikohan sen linkityksen olemassa olon nähdä jotenkin CI-modulin tiedoista telkkarin setupista?

Olen alkanut epäilemään, että Conax kortin lukija (La Digital Conax SSTL 7542101), jonka varta varten ostin näitä Canalin "vapaakuukausia" varten, voisi olla väärä. Jossain puhutaan, että pitää olla CI+ versio, mutta minun modulissa ei tätä CI+ merkintää löydy. Olisi luullut sen asiakaspalvelijan tästä asiasta kertovan minulle, mutta ei se sellaisesta mitään puhunut. Nelonen HD on ainoa vapaa "HD" kanava ja se kyllä näkyy. Samoin Canalin "ei-HD" kanavat näkyy.

Jossain netin syövereissä oli myös maininta siitä, että pitäisi olla "uusi" ohjelmakortti...mutta kenties se on vaan tuota perinteistä "disinformaatiota".

Oisko Katja sinulla (tai kenellä tahansa) faktaa mitä oikeasti pitää olla? Telkkari on Samsumgin UE46C7705WSXXE, joka on tuolla yhteensopivien listoilla.[/quote:oc3gx4oc]
Pitää olla CI+ versio.

Esim tämän pitäisi toimia

  • December 14, 2010
Ok, kiitti. Koetan saada tuollaisen CI+ kilkkeen. Taisi olla Veikon Koneen myyjälläkin heikot tiedot tästä asiasta, kun tuollaisen plussattoman tyrkkäsi matkaan. Sitten vaan uudelleen linkitys ja peukut pystyyn. Taas on valoa tunnelin päässä....

  • December 15, 2010
Odottavan aika on pitkä. CI+ kortti hankittu, uudelleenlinkitys tehty (10 minsaa jonossa, mutta sitten palvelu kohdillaan) ... nyt on 3h kulunut... ja nyt näkyy vain vapaat kanavat... kohta varmaan häviää nekin. Hieman syö jo pientä miestä. No aamulla kenties kaikki toisin.

  • December 16, 2010
Loppu kaikki hyvin. 3-4 puhelin keskustelun jälkeen asiasta tehtiin vikailmoitus ja siitä alta tunnin alkoi kanavat näkymään. Nam... joulu tuli aikaisin. Eli yhteenvetona: TV/digibox pitää olla tuolla kaapelitelevisio.fi listalla, Conax adapteri pitää olla CI+ ja ne pitää linkittää Soneran asiakaspalvelussa.

  • January 3, 2011
Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?

  • January 3, 2011
LateNight kirjoitti:
Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?

Kanava näkyy ainoastaan kaapeliverkossa.

Millon tälle kanavalle epg tiedot on tulossa?

  • January 4, 2011
Eze kirjoitti:
[quote="LateNight":dkryq70p]Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?

Kanava näkyy ainoastaan kaapeliverkossa.

Millon tälle kanavalle epg tiedot on tulossa?[/quote:dkryq70p]

Ei muuten pidä paikkaansa mikäli tämän keskustelupalstan asiakaspalvelua: viewtopic.php?f=67&t=4760 sekä myyntipalvelua on uskominen. Vastausta odotellen. Taloyhtiöni on kylläkin myös kaapeliverkossa mutta eihä tuossa soneran toimittamassa digiboxissa ole edes kaapelijohdolle paikkaa.

  • January 7, 2011
LateNight kirjoitti:
Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?


HD-kanavat ovat saatavissa vain 100/10M-nopeusluokan Laajakaista Extra - liittymien Koti TV:hen. Poikkeuksen tähän tekee Valioliiga HD - kanava, joka tekniseltä toteutukseltaan poikkeaa muista HD-kanavista.

  • January 7, 2011
Tapio kirjoitti:
[quote="LateNight":nd0gyulx]Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?


HD-kanavat ovat saatavissa vain 100/10M-nopeusluokan Laajakaista Extra - liittymien Koti TV:hen. Poikkeuksen tähän tekee Valioliiga HD - kanava, joka tekniseltä toteutukseltaan poikkeaa muista HD-kanavista.[/quote:nd0gyulx]

Eli Valioliiga HD:n pitäisi näkyä myös 24/1 ADSL-liittymällä?

  • January 7, 2011
Tapio kirjoitti:
[quote="LateNight":2ccofqog]Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?


HD-kanavat ovat saatavissa vain 100/10M-nopeusluokan Laajakaista Extra - liittymien Koti TV:hen. Poikkeuksen tähän tekee Valioliiga HD - kanava, joka tekniseltä toteutukseltaan poikkeaa muista HD-kanavista.[/quote:2ccofqog]
Sitten minua on huijattu myyntipalvelussa sekä vikapalvelussa joka sanoi että tekee vikailmoituksen, eipä ole kyllä alkanut näkymään vaikka toissapäivänä soitin.

  • January 7, 2011
kalppis kirjoitti:
[quote="Tapio":2z2htgv7][quote="LateNight":2z2htgv7]Tilasin tänään Soneran myyntipalvelusta Canal + Sport kanavapaketin Koti-Tv:hini lähinnä sen takia että pitäisi näkyä kyseinen Canal+ Premier HD kanava toukokuun loppun asti. Eipä alkanu näkymään kyseinen kanava. Canal + Urheilu ja Canal+ Sport 2 ainoastaan näkyvät. Minulla on 24/1 ADSL ja ainakin valioliiga hd näkyi kun kokeilin yhden kertamatsin 9euron hintaan. Myyntipalveluissa vahvistettiin että pitäisi näkyä Canal + Premier HD. Mikä mättää?


HD-kanavat ovat saatavissa vain 100/10M-nopeusluokan Laajakaista Extra - liittymien Koti TV:hen. Poikkeuksen tähän tekee Valioliiga HD - kanava, joka tekniseltä toteutukseltaan poikkeaa muista HD-kanavista.[/quote:2z2htgv7]

Eli Valioliiga HD:n pitäisi näkyä myös 24/1 ADSL-liittymällä?[/quote:2z2htgv7]
Itse itselleni vastaten, kyllä pitäisi. Eli LateNight, ei muuta kun soittoa vikapalveluun, että mikä kestää.

  • January 8, 2011
Tapio kirjoitti:
HD-kanavat ovat saatavissa vain 100/10M-nopeusluokan Laajakaista Extra - liittymien Koti TV:hen. Poikkeuksen tähän tekee Valioliiga HD - kanava, joka tekniseltä toteutukseltaan poikkeaa muista HD-kanavista.


Eli Valioliiga HD:n pitäisi näkyä myös 24/1 ADSL-liittymällä?[/quote]
Itse itselleni vastaten, kyllä pitäisi. Eli LateNight, ei muuta kun soittoa vikapalveluun, että mikä kestää.[/quote]
Canal + Premier HD ja Valioliiga HD ovat ilmeisesti kaksi eri kanavaa. Vikapalveluun on jo soitettu, sanoivat että soittavat sieltä. Erikoista kun tulee täältä ja puhelinpalveluista eri tietoa. Ei oo oikee hommat hanskassa Soneralla. Canal +Premier HD on luvattu näkymään, ei näy.