Skip to main content

Canal+ tekstitykset liian ylhäällä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Elikkäs ongelmana on että osassa Canal+ kanavia tekstitys on liian ylhäällä. En tiedä onko se normaalia mutta ainakin kaapeli-tvn puolella tekstit ovat aivan alalaidassa niinkuin kotimaisillakin kanavilla. Teksti on n. reilun 10cm kuvan alalaidasta.(40" tv) Lisäksi tekstit ovat ärsyttävästi mustalla taustalla. Canal+ First HD on ainoa kanava jolla tekstitys on samanlainen kuin esim Maikkarilla eli ilman mustaa taustaa ja aivan kuvan alalaidassa. On ärsyttävä katsoa elokuvaa kun kun teksti on melkein keskellä ruutua. Olen tästä jo puhelimitse vikapalveluun ilmoittanut ja sanoivat että laittavat kanavat uudestaan mulle ja käskivät virtajohdon pitää irti 10min. Ei auttanut. Eli siis jos tämä on normaalia niin tyydyn asiaan mutta en kyllä sitä usko.

1 kommentti

  • February 22, 2012
Hei kootee89,
Suosittelen tekemään tästä vikailmoituksen, kun kotikonstit ei ongelmaa ole poistaneet. Katsotaan Teknisen Asiakaspalvelun puolella, mistä tilanne johtuu.