Moi Sonera!
Siinä vaiheessa kun catch-up (katso alkanut ohjelma alusta, tai menneen viikon ajalta) ulottuu peruskanaviinkin, niin koti-tv alkaisi olla varteenotettava vaihtoehto "tavalliselle" television katselulle. Tietysti olettaen että katselu- ja kelausominaisuudet saataisiin perus-tallentavan digiboksin tasolle...
Eikä pahitteeksi olisi sekään, että tallennettuja ohjelmia voisi katsoa millä tahansa vehkeellä joko koti-tv- tai omat sivut -tunnuksilla. Nykyaikaa nääs ;)
Hauskaa syksyn alkua,
t. Kimmo:)
Catch-up
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.