Skip to main content

CI+, CIv1 ja CA-moduulit & HD-linkitys (oli "Moro")

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Onko tietoo että kun on ci-moduuli nii tarviiko tää canal+ total ca-moduulin?
En saa kanavia näkyyn ainaskaan ny missä vika?

1 kommentti

  • April 29, 2011
CIv1 ja CI+ moduuli vaatii HD-linkityksen, jotta maksulliset kanavat näkyvät sen kautta. Sama pätee Cable Ready HD -digibokseihin, joissa on kiinteä korttipaikka kaapelikortille. Tämä pätee myös kanavapaketteihin, joissa ei ole HD-kanavia mukana. Linkitys hoituu Asiakaspalvelun kautta.

Tavallista CA-moduulia ei tarvitse linkittää.