Miten hitossa tohon kaapeliboksiin sais päivitettyy esim uusimman firmwaren, kun menee motukan asetuksiin herjaa aina ei käyttöoikeutta mut antaa näyttää suurimmat osat tiedostoist esim broadband ja login ja sit on olemas Setup mikä on "tyhjä" koska tää boksi katkaisee netin aina 2-4 kertaa päiväs 5sekunnist-5minuuttiin ja tehny siit vikailmotuksen aikoja sit ja mitään ei löydy,
ja missään muussa laitteis ei ole yhtikäs mitään vikaa. sen verran asiost tiedän, ainakun katkee ni herjaa että DNS palveluun ei saa yhteyttä olen saanut ne ip osotteena suoraan vikailmotuksest mitkä laitoin vistan verkkojuttuihin ja myös reijittimeen. katkeilee kyl ilman reijitintä joten vika ei ole siinä. mut ois kiva jos näit bokseja vois hittovieköön ite päivittää uusimpaa versioon. en rupee mihinkään helvetin sonera pisteeseen viemään missä joku äijä päivittää firmiksen ja velottaa 80euroa kyl kuluttajan pitäisi pystyä ite päivittää omansa boksinsa kun kerran ostanut sen soneralt.
joten sonera-asiantuntija kerros mulle kuinka saan sen setup vaihtoehdon ite auki, vai pitääkö se sit jotenki kaapelinkautta soneran vikailmotuksest päivittää. onse ny kumma et tämmösiä "lootia" minkä arvo on yli 100e esim verkkokaupas ni ei pääse ite päivittää tai sit olette soneral viskannu jonkun esteen siihen et asiakas menis johonki liikkeeseen päivittää uuden version ja maksais onnessaan 50-80euroa 4min hommast.
Sivu 1 / 1
Vastaan omaan viestiin et menee listan ylös, eikö soneran pentti tai perttu expertti tiedä miten homman pystyy tekee kun ei oo vastausta kuulunut, vai tuleeko boksiin aina uus firmis sit soneran kautta automaattisesti?
rupee meinaa potuttaa nää 5min-10min katkokset päivittäin kun teidän DNS palvelu ei toimi, vaikka DNS palvelut on ihan ip osotteena. fixatkaa se teidän DNS palvelu hitto vieköön. vai onko soneral niin kädettömiä ihmisiä sit töissä "taas" sori vaan vähän vihaisest tekstist mut ei luulis olevan niin vaikeeta fixaa se DNS palvelu teidänpäässä. toki asia varmaan korjaantuis jos boksiin on olemas uudempi firmis mut kuten senkin vissiin saa vaan soneran kautta, kun ei pysty ite setuppiin menee.
rupee meinaa potuttaa nää 5min-10min katkokset päivittäin kun teidän DNS palvelu ei toimi, vaikka DNS palvelut on ihan ip osotteena. fixatkaa se teidän DNS palvelu hitto vieköön. vai onko soneral niin kädettömiä ihmisiä sit töissä "taas" sori vaan vähän vihaisest tekstist mut ei luulis olevan niin vaikeeta fixaa se DNS palvelu teidänpäässä. toki asia varmaan korjaantuis jos boksiin on olemas uudempi firmis mut kuten senkin vissiin saa vaan soneran kautta, kun ei pysty ite setuppiin menee.
Kaapelimodeemeja saa ja voi päivittää vain operaatori. Cisco EPC3000 -kaapelimodeemille on olemassa päivityspaketti, joka ajetaan laitteeseen verkon kautta. Päivitys on tulossa modeemiin jollain aikataululla, tarkkaa ajankohtaa emme tässä vaiheessa osaa sanoa.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.