Olisiko Soneran kautta mahdollista saada päivitystä ko. modeemiin.
Sivu 1 / 7
Hei Ofnake,
Modeemille laitettu päivitys tulemaan. Noin 2 tunnin sisällä modeemin pitäisi olla päivittynyt.
Modeemille laitettu päivitys tulemaan. Noin 2 tunnin sisällä modeemin pitäisi olla päivittynyt.
Olisi mukava saada itsekkin omaan purkkiin päivitys. Ja miksi ihmeessä tätä ei saa siltaavaksi, niin perusominaisuus kuin vaan voi olla. Miksi ihmeessä päivitystä pitää pyytää, eikä ladata itse valmistajan sivuilta ja päivittää.
Muutenkin näitten kaapelipurkkien kanssa saa aina tapella.
Muutenkin näitten kaapelipurkkien kanssa saa aina tapella.
Hei Joto
Sinullekkin on nyt päivitys laitettu tulemaan.
Sinullekkin on nyt päivitys laitettu tulemaan.
Saisiko tännekin päivityksen?
Modeemi tekee lyhyitä katkoja, jolloin esim. nettipelaaminen on mahdotonta ja Netflixin / Yle Teeman katselememinen on varsin raivostuttavaa. Toimiessaan on kyllä nopea, mutta lyhyet katkot vievät hyödyn nopeasta yhteydestä: netissä voin surffata vanhala 8 megaisellakin.
Modeemi tekee lyhyitä katkoja, jolloin esim. nettipelaaminen on mahdotonta ja Netflixin / Yle Teeman katselememinen on varsin raivostuttavaa. Toimiessaan on kyllä nopea, mutta lyhyet katkot vievät hyödyn nopeasta yhteydestä: netissä voin surffata vanhala 8 megaisellakin.
Hei,
Saisinko itsekkin päivityksen?
Saisinko itsekkin päivityksen?
Sain tämän modeemin vasta joku aika sitten Soneralta ja netti pätkii kovasti välissä ,Firmwaren tiedot on,Current Software Revision: epc3825-v302r12901-100201c
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Olen lukenut täältä että tähän on saatavana päivitys joka korjaa tilannetta,voisitteko mahdollisesti lähettää sen tänne mun liittymään?
Firmware Name: epc3825-v302r12901-100201c.bin
Firmware Build Time: Feb 02 2010 15:45:18
Olen lukenut täältä että tähän on saatavana päivitys joka korjaa tilannetta,voisitteko mahdollisesti lähettää sen tänne mun liittymään?
Hei rossari!
Vaihdathan kuluttajapuolen asiakasnumerosi tietoihisi, niin löydämme tilauksesi ja voimme laittaa updaten tulemaan.
Kuittaathan tähän kun olet vaihtanut asiakasnumerosi!
Vaihtaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vaihdathan kuluttajapuolen asiakasnumerosi tietoihisi, niin löydämme tilauksesi ja voimme laittaa updaten tulemaan.
Kuittaathan tähän kun olet vaihtanut asiakasnumerosi!
Vaihtaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jalmar1 kirjoitti: Hei rossari!
Vaihdathan kuluttajapuolen asiakasnumerosi tietoihisi, niin löydämme tilauksesi ja voimme laittaa updaten tulemaan.
Kuittaathan tähän kun olet vaihtanut asiakasnumerosi!
Vaihtaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiaskasnumero vaihdettu!
Itsellänikin on ongelmia saman modeemin kanssa, joten voisitteko laittaa tulemaan päivityksen myös minun modeemiini?
Hei Ristolainen,
Päivitystä laitettu tulemaan sinulle. Parin tunnin sisällä modeemissa pitäisi olla uusin softa.
Ota tämän jälkeen vielä palomuuri pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Päivitystä laitettu tulemaan sinulle. Parin tunnin sisällä modeemissa pitäisi olla uusin softa.
Ota tämän jälkeen vielä palomuuri pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Hei Jotoyras,
Sinullekkin laitettu päivitys nyt tulemaan. Otathan myös tuon palomuurin pois päivityksen jälkeen.
Sinullekkin laitettu päivitys nyt tulemaan. Otathan myös tuon palomuurin pois päivityksen jälkeen.
Hei Rossari,
Modeemille laitettu päivitystä tulemaan.
Päivityksen jälkeen kannattaa käydä palomuuri kytkemässä pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Modeemille laitettu päivitystä tulemaan.
Päivityksen jälkeen kannattaa käydä palomuuri kytkemässä pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Hei Obalede,
Modeemillesi on laitettu myös päivitystä tulemaan. Muistathan myös ottaa tuon palomuurin pois päältä päivityksen jälkeen.
Modeemillesi on laitettu myös päivitystä tulemaan. Muistathan myös ottaa tuon palomuurin pois päältä päivityksen jälkeen.
Tännekin päin voisi tuon päivityksen laittaa tulemaan.
Edit: Asia hoidettu puhelimitse
Hei yProxy,
Päivitystä laitettu tulemaan sinulle.
Päivitystä laitettu tulemaan sinulle.
Minulle voisi myös laittaa ohjelmistopäivitystä tulemaan.
Hei Janzu,
Laitoin modeemillesi tulemaan päivitystä.
Laitoin modeemillesi tulemaan päivitystä.
Kiitos päivityksestä! Miksi muuten palomuuri täytyy ottaa pois päältä?
Itselläkin tuo modeemi ja firmware-versio käytössä ja pätkimistä on esiintynyt, joten voisin myös koittaa josko päivitys auttaisi
Hei Obalede,
EPC3825 modeemissa palomuurin aiheuttaa osalle käyttäjistä pätkimistä ja hidastelua yhteyteen. Siksi on suositeltavaa kytkeä pois päältä.
EPC3825 modeemissa palomuurin aiheuttaa osalle käyttäjistä pätkimistä ja hidastelua yhteyteen. Siksi on suositeltavaa kytkeä pois päältä.
Hei Tol1,
Modeemille on laitettu nyt päivitystä tulemaan.
Modeemille on laitettu nyt päivitystä tulemaan.
Heips,
Tännekin vois laittaa modeemin päivitystä tulemaan.
Tännekin vois laittaa modeemin päivitystä tulemaan.
Hei T1nt4,
Päivitystä laitettu sinulle tulemaan.
Päivitystä laitettu sinulle tulemaan.
Tännekkin päivitystä tulemaan ja nopsaan!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.