Skip to main content

cisco epc3825 'port forwarding' ongelma

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

muutama kuukausi sitten porttiohjaus (port forwarding) toimi tasan moitteettomasti laitteessa cisco epc3825.
nyt en saa haluamiani portteja 'forwardattua', eivätkä ne näy http://www.canyouseeme.org: "Error: I could not see your service on ..." ja "Reason: Connection timed out."

Omituista vai mitä ja mikä avuksi - tarvitsen määrätyt portit auki (UDP ja TCP).

6 kommenttia

  • August 20, 2014
Hei qandy!

Toimiiko mikään laittamasi porttiohjaus?
Kokeile antaa modeemille pitkä 30s reset ja aseta porttiohjaukset uudestaan.

  • August 20, 2014
Ei toimi mikään 'port forwarding'. Tein modeemin 'reset' kaksi kertaa. Otin myös sähköpiuhan pois pariksi minuutiksi. Ei toimi. ! /:

  • August 21, 2014
Hei qandy,

Olithan tarkastanut, että laitteen sisäverkon IP on oikein asetettuna modeemin port forwarding asetuksiin ja ettei mikään palomuuri estä yhteyksiä?

  • August 21, 2014
Kyllä. Aikaisemmat asetukset olivat valmiina kun ensin kokeilin. Sitten 'resetoin' etc. ja laitoin uudet asetukset (IP'n, portin/-t ja protokollan), sekä laskin palomuuriasetuksiakin aikaisempia 'väljemmiksi' - Ei toimi. /:

  • August 27, 2014
Vai onko Sonera estänyt porttiohjauksen? Kun aikaisemmin toimi moitteettomasti mutta kun te tulitte kuvioihin ni eipä onnistu enään!!!

  • August 28, 2014
Hei pahi,

Porttiohjauksia emme ole estäneet millään laitteella.


Hei qandy,

Onko porttiohjauksiin löytynyt vielä ratkaisua vai vieläkö ongelmaa esiintyy?