Cisco EPC3825 käynnistyy itsestään uudelleen useita kertoja päivässä, joskus jopa monta kertaa tunnissa. Tarvitsen pikaista apua.
Sivu 1 / 1
Hei Mara67,
Laitoin modeemiisi tulemaan ohjelmistopäivityksen jos tästä olisi näin ensialkuun apua. Näkyykö KaapeliTV-kuva normaalisti? Jos laite käynnistelee päivityksenkin jälkeen itseään uudestaan koko ajan, on laite mahdollisesti rikki. Jos laite on sama mikä on meidän kautta tullut elokuussa 2011, ei tässä laitteessa ole enää valitettavasti takuuta jäljellä.
Jos kuitenkin KaapeliTV-kuvassakin on ongelmaa, olethan vikapalveluumme yhteydessä
Laitoin modeemiisi tulemaan ohjelmistopäivityksen jos tästä olisi näin ensialkuun apua. Näkyykö KaapeliTV-kuva normaalisti? Jos laite käynnistelee päivityksenkin jälkeen itseään uudestaan koko ajan, on laite mahdollisesti rikki. Jos laite on sama mikä on meidän kautta tullut elokuussa 2011, ei tässä laitteessa ole enää valitettavasti takuuta jäljellä.
Jos kuitenkin KaapeliTV-kuvassakin on ongelmaa, olethan vikapalveluumme yhteydessä
Mara67 kirjoitti: Cisco EPC3825 käynnistyy itsestään uudelleen useita kertoja päivässä, joskus jopa monta kertaa tunnissa. Tarvitsen pikaista apua.
Kun Sonera nyt ilmoittaa ettei laitteessasi ole takuuta jäljellä, voin tarjota sinulle uuden samanlaisen laitteen tilalle. Tai vaikka kaksi. Jos laitteesi tosiaan on vikaantunut normaalia enemmän.
Nuo kun ovat tyyppivikaisia modeemeja joiden perusominaisuuksiin kuuluu, että yhteys pätkii jopa satoja kertoja vuorokaudessa; tämä on Soneran asiakaspalvelun mukaan laajakaistayhteyden perusominaisuus.
Eli jos tahdot koittaa onneasi uuden samanlaisen laitteen kanssa, eikä Sonera perinteiseen tapaansa suostu asiakasta hädässä auttamaan, voin postituskuluja vastaan lähettää sinulle käyttämättömän laitteen tilalle. Sonera koki viime kesänä ilmeisesti olevansa vitsikäs ja lähetteli näitä minulle enemmänkin kun pyysin tyyppiviallisen Ciscon tilalle toisen merkkistä tai mallista laitetta..
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.