Yritän asentaa mokkulaa uuteen koneeseen jossa on Win 7 64-bit, mutta asenuksessa tuli joku virheilmoitus "error card" tai jotain, en kerennyt kirjoittaa sitä ylös, poistin asennuksen ja asensin uudelleen,
kaikki menikin nyt ilman virhe ilmoituksia, mutta kun klikkaan tota Nokia Internet Modem kuvaketta niin aukee se aloitus sivu jossa lukee "haetaan laitteita" niin siihen se jämähtää eikä mitään tapahdu vaikka kuin odottaisi. Mikähän mahtoi mennä vikaan?
CS-15 Nokia Mokkula asennus ongelma -> Ongelma ratkaistu!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.