Moikka Soneran väki!
Minulla on kytkypaketti umpeutumassa ja kun liittymälläni on oikealta hinnaltaan 20€:n Data Teho Plus-palvelu, ajattelin että ennenkuin rupean saamaan noita hirmuisia data-laskuja, irtisanoa kyseisen palvelun. Näin tein ja nyt ei toimi 3G-netti enää ollenkaan. Liittymälläni on kylläkin Data Kuukausi ja jos olen oikein käsittänyt, netin pitäisi toimia. Tuo Data Teho Plushan vain antaa verkon maksimi nopeuden käyttöön, eikö?
Olen myöskin ajatellut vaihtaa nettini Pikku- tai Taskunettiin, onnistuuko se vaihto omien sivujen kautta irtisanomalla vanha Data Kuukausi ja ottamalla jompi kumpi?
Etukäteen kiitäen!
Data Teho Plus irtisanominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.