olin lomalla espanjassa ja olisin käyttänyt uutta nokia n9 esim sähköpostin lukemiseen.En kuitenkaan päässyt nettiin .Onko vika partnerissa .Yhdisti automaattisesti yoigon verkkoon.Vai onko vika laitteessa.Vai minussa.Yritin tietty manuaalisesti vaihtaa operaattoria.Kokeili esim.Orangea.Onko vinkkejä kuinka toimia ensi kerralla.
Nuija ja Tosinuija
datayhteys espanjassa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.