Deep Guard ei päivity kuin 20 prosenttiin korkeintaan ja sen jälkeen tulee aikakatkaisu. Onnistunut päivitystarkistus on ollut viimeksi 21.3. eli jo noin kolme viikkoa sitten. Tästä johtuen myös Tietoturvan tilana on "Tietokonetta ei ole suojattu". Olen tehnyt jo varmaan kymmenen kertaa päivitysten nollauksen ja virus- sekä haittaohjelmapäivitykset latautuvat ongelmitta. Onko se haitallista, jos Deep Guard ei onnistu päivittymään? Pakko on ollut hoitaa pankkiasiat ym. vaikka epäilyttää koneen olevan suojaamattomassa tilassa.
Onko vika siis F-securen päivityspalvelimessa vai mistä ihmeestä tämä johtuu? Neuvot alkaa olla jo vähissä. Uudelleen koko tietoturva-ohjelman lataamista en ole vielä tehnyt ja en sitä mielelläni teekään, jos senkään lataus ei sitten onnistu.
Deep Guardin päivitys ei onnistu
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.