Desktop modeemi kadottaa signaalin päivittäin
Asumme ihan tukiaseman vieressä ja modeemiin tuleekin aina täydet signaalit kun se käynnistetään. Nyt on kuitenkin alkanut olemaan sellaista ongelmaa että kun laite on ollut jonkin aikaa päällä niin signaali tippuu täysistä palkeista yhteen. Modeemia joutuu pitämään vähän aikaa kiinni. Kun se taas käynnistetään niin on löytää täyden signaalin. Ei kai ongelma verkosta voi johtua kun modeemin buuttaus lähes aina auttaa? Laitteessa näkyy myös reset nappula, saako sitä painaa vai kadottaako jotain tärkeää tietoa? Voisko se auttaa vai mikä nyt on tullu? Alussa siis ei ollut mitään ongelmaa, aina täydet signaalit. Meillä on Qualcomm modeemi käytössä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.