Asumme ihan tukiaseman vieressä ja modeemiin tuleekin aina täydet signaalit kun se käynnistetään. Nyt on kuitenkin alkanut olemaan sellaista ongelmaa että kun laite on ollut jonkin aikaa päällä niin signaali tippuu täysistä palkeista yhteen. Modeemia joutuu pitämään vähän aikaa kiinni. Kun se taas käynnistetään niin on löytää täyden signaalin. Ei kai ongelma verkosta voi johtua kun modeemin buuttaus lähes aina auttaa? Laitteessa näkyy myös reset nappula, saako sitä painaa vai kadottaako jotain tärkeää tietoa? Voisko se auttaa vai mikä nyt on tullu? Alussa siis ei ollut mitään ongelmaa, aina täydet signaalit. Meillä on Qualcomm modeemi käytössä.
Sivu 1 / 1
Tässä tapauksessa sinun kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101. Jos mahdollista, kannattaa soittaa silloin kun vika on päällä, se helpottaa vian kartoitusta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ei jaksaisi millään soittaa kun kuitenkin tuo modeemin buuttaus aina auttaa Voitko kertoa saako sitä modeemia resetoida?
Jos yhteydessä esiintyy ongelmia, laitteen voi resetoida. Resetointi onnistuu myös modeemin hallintaohjelman kautta (disable/enable).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.