Keskisuomessa Jyväskylän kaupunginalueen eteläreunalla ja eilen meni mykäksi kokonaan.
Missä mättää?
Päätteessä ADSL-valo palaa niin komiasti että, mutta minkäännäköistä yhteyttä osoitepalvelimiin tahi muuallekkaan saa.
Sivu 1 / 1
13.9. oli Jyväskylän alueen laajakaistaliittymissä 10 minuutin katkos, mutta sen jälkeiseltä ajalta ei mainintaa verkkovioista löydy. Kyseessä lienee yksittäisen liittymän vika.
ADSL-valo palaa eli yhteys ADSL-keskittimelle toimii. Ensimmäiseksi itse kokeilisin modeemin buuttausta. Ellei se auta, seuraavaksi olisi vuorossa modeemin resetointi. Nämä siinä tapauksessa jos tietokone on suoraan kytkettynä ADSL-modeemiin eli muita verkkolaitteita ei ole välissä.
Aiheseen sopivia ohjeita on Ohjeet ja vinkit - sivuilla otsikolla ADSL-valo palaa, mutta yhteys ei toimi.
Jos ongelma on edelleen ajankohtainen ja haluat hieman tarkemman vastauksen, lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
ADSL-valo palaa eli yhteys ADSL-keskittimelle toimii. Ensimmäiseksi itse kokeilisin modeemin buuttausta. Ellei se auta, seuraavaksi olisi vuorossa modeemin resetointi. Nämä siinä tapauksessa jos tietokone on suoraan kytkettynä ADSL-modeemiin eli muita verkkolaitteita ei ole välissä.
Aiheseen sopivia ohjeita on Ohjeet ja vinkit - sivuilla otsikolla ADSL-valo palaa, mutta yhteys ei toimi.
Jos ongelma on edelleen ajankohtainen ja haluat hieman tarkemman vastauksen, lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.