Tässä vajaan viikon ajan 10/10 extra Joensuussa pätkinyt todella pahasti. Ei vaikutusta minkälainen routeri käytössä vai liitänkö tietokoneen piuhan suoraan asunnon ethernet pistokkeeseen. Eli vika ei ole omassa laitteessa.
Luulin kanssa että kuituverkon dhcp remontit olis alkanu vasta tällä viikolla mutta ongelmat alkoivat jo viime viikon loppupuolella. Kuitenkin dhcp-palvelimeen yhteys katkeaa ja saattaa olla parinkin tunnin sessioita kerrallaan ettei korjaannu. Kokeiltu on bootit ja välillä dchp antaa ip osoitteet sun muut mutta name resolution ei onnistu ja data ei liiku. Tarkkaan en osaa sanoa kuinka usein tuo pätkii mutta normaalisti juuri silloin kun sitä tarvitsisi kaikista eniten.
Tällä hetkellä postaan omalla netillä mutta en tiedä saanko koko viestin kirjoitettua samalla kertaa.. :D
Vikailmoitus automaattiin jätetty ja pikaista korjausta odotellaan.
-Mikko
Sivu 1 / 1
ja tosis aina testattu /releaset ja /renewit ilman mitään vaikutusta..
Jos testien perusteella vaikuttaa ettei vika jää omiin laitteisiin, tee liittymästäsi vikailmoitus joko soittamalla Vikapalvelun numeroon 0206 90101 tai Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
Kuvailemallasi ongelmalla on tuskin DHCP-päivityksen kanssa mitään tekemistä, mutta muusta verkon viasta voi hyvinkin olla kyse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kuvailemallasi ongelmalla on tuskin DHCP-päivityksen kanssa mitään tekemistä, mutta muusta verkon viasta voi hyvinkin olla kyse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.