Otettiin viime viikolla Koti-TV palvelun käyttöön. Jostain syystä emme pysty tallentamaan ohjemia, vaikka boksi onkin tallentava. Saan ilmoituksen "Tallentaaksesi ohjelmia tarvitset tallennuspalvelun. Ota yhteyttä asiakaspalveluun". Sillä ei ole merkitystä painanko rec-nappia ohjelmavalikossa vai katsellessani jotakin lähetystä. Laitoin vikailmoituksen tästä pari päivää sitten, mitään ei ole kuulunut?
Sivu 1 / 1
Kyseinen ongelma Koti TV:n tallennuksessa on vain Vikapalvelun kautta korjattavissa, joten vikailmoituksen tekemisen jälkeen ei voi muuta kuin odottaa että asia on saatu kuntoon. Jokaisella Koti TV - liittymällä on verkon puolella omat määrityksensä ja jotenkin kyseinen vika liittyy niihin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.