Digiboksi ei tallenna
Otettiin viime viikolla Koti-TV palvelun käyttöön. Jostain syystä emme pysty tallentamaan ohjemia, vaikka boksi onkin tallentava. Saan ilmoituksen "Tallentaaksesi ohjelmia tarvitset tallennuspalvelun. Ota yhteyttä asiakaspalveluun". Sillä ei ole merkitystä painanko rec-nappia ohjelmavalikossa vai katsellessani jotakin lähetystä. Laitoin vikailmoituksen tästä pari päivää sitten, mitään ei ole kuulunut?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.