Skip to main content
Hei! Digiboksini (vip1963) jumii usein käynnistäessä jo heti alkuunsa ja jos laite sattuu vahingossa käynnistymään niin pitkälle, että televisiokanavat tulevat näkyviin niin laite ilmeisesti käynnistää itse itsensä uudestaan muutaman minuutin katselun jälkeen ja tämän jälkeen laite jumii jo latausvaiheessa.

Digiboksia käynnistäessä jumii tähän: http://imgur.com/s5wyipz (keltainen valo vilkkuu)

Digiboksin käynnistäessä ilmeisesti itse itsensä kesken katselun jumii tähän kohtaan: http://imgur.com/deEeNy3 (keltainen valo ei vilku)

Molempien kuvien ottamis hetkellä kuva ollut tuossa kohtaa about puoli tuntia mitään tapahtumatta.

Olen kokeillut kaikki toimenpiteet, joita Soneran sivuilla neuvottiin tekemään, mutta ei auta. Netti toimii hyvin muussa käytössä.

-Tony-
Hei tounyys!

Olitkin jo näköjään tehnyt ongelmasta vikailmoituksen. Lisäilen vielä nämä tiedot vikailmoitukseen niin ollaan sinuun yhteydessä, kun viankorjaus etenee.
Moro! Ilmeisesti teiltäpäin oli tänään koitettu soitella päivemmällä. Voitteko tätä kautta kertoa, missä kohtaa tilanne etenee vikailmoitukseni suhteen? Meneekö digiboksi takuuvaihtona vai mitä tapahtuu?
Moi tounyys,

Sinua oli yritetty tavoitella viankorjauksen puolesta lisätietoja varten. Luultavasti vielä muutamia testauksia vaaditaan selvitystä varten. Vikailmoituksesi oli nyt ns. "hyllyllä" ja sinulle oli laitettu txt-viestiä asiasta. Voisitko vastata saamaasi txt-viestiin ohjeiden mukaan takaisin niin vianselvitys jatkuu.
Mihin asiaan tarvitsette vielä lisätietoa? Homma on edelleen se, että palvelu jumii noihin kohtiin, joista kuvat laitoin. Ja tuolla tavoin. Samaan aikaan yhteydet toimii loistavasti mm. playstation 4 käytössä. Ei ole vaikea päätellä, että digiboksi ei ole täysin kunnossa. Mainittakoon vielä, että samaa jumimista esiintyi jo edellisen asunnon aikaan samalla boksilla jonkin verran, mutta silloin se oli sen verran vähäisempää, että en vikailmoituksia viitsinyt tehdä. Nykyään temppuilee joka käynnistyskerralla, joka estää käytännössä tv:n katselun.
Ilmeisesti olen joutunut pysyvästi sinne jonnekin hyllylle...maanantaina toimin ohjeiden mukaan eikä vieläkään mitään ole tapahtunut. Ette ole näemmä edes edelliseen viestiini vaivautuneet vastaamaan.

Noh, kilpailijanne varmaan ihan mielellään toimittaa minulle vastaavat palvelut toimivilla laitteilla, jotta pääsen jatkamaan tv:n katselua.
Hei tounyys!

Käsittelijä oli muutamaan otteeseen yrittänyt soittaa ja ilmeisesti viestitkään ei tulleet perille. Linja oli kunnossa. Tilaan sinulle uudet laitteet, jotka saapuvat alkuviikosta lähimpään postiin.

Samalla kun haet uudet laitteet, palautathan vanhat laitteet asiakaspalautuksena samaan osoitteeseen.
Toivottavasti saadaan tätä kautta palvelu taas toimintakuntoon 🙂

Vastaa