Skip to main content

"Digiboksi ei verkossa"

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

"Etätallennus ei onnistu koska digiboksisi ei ole verkossa." Höh. Kyllä se on siellä ihan normaalisti valmiustilassa. Jos se ei ole verkossa, syy on verkossa tai sen toisessa päässä. Virheilmoitus on väärin muotoiltu, ikään kuin syy olisi minun tai digiboksini.

Tätä tapahtuu usein ja joka kerta harmittaa kun jää mieluinen ohjelma katsomatta tämän takia.

Mitä tämä oikeasti tarkoittaa? Missä on vika?

6 kommenttia

  • September 26, 2012
Hei annami

Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.

  • September 26, 2012
Sama ongelma ilmaantui pari päivää sitten itsellenikin, boxi normaalisti verkossa / resetoitu jne.
Apuva?

  • September 26, 2012
Hei h1gh

Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin.

  • September 26, 2012
Arttu- kirjoitti:
Hei h1gh

Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101


Vikapalvelusta osasivat kertoa, että vika on Soneralla tiedossa ja yrittävät korjata tämän "tallentava digiboksisi ei ole verkossa" ongelman. Vika siis on soneran päässä, yhteys on ollut ihan stabiili koko ajan.

..ja näköjään aiheesta olikin jo avattu toinenkin ketju josta asia olisi selvinnyt ilman jonottamista Vikapalveluun.

  • September 27, 2012
Arttu- kirjoitti:
Hei annami

Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.



Lisäsin asiakasnumeron. Yhteys todellakin pätkii usein, olen siitä tehnyt vikailmoituksenkin ja sitä on yritetty tutkia tuloksetta. Mielellään saisitte tutkia uudelleenkin, en yhtään pidä siitä pätkimisestä.

  • September 28, 2012
Hei annami

Olit aikaisemmin tehnyt vikailmoituksen KotiTV pätkimisestä. Toimiiko koneella netti normaalisti? Jos KotiTV pätkii edelleen, ota yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Tee asiasta uusi vikailmoitus. Välttämättä itse yhteys ei pätki, mutta vika voi olla esimerkiksi digiboksissa.