"Etätallennus ei onnistu koska digiboksisi ei ole verkossa." Höh. Kyllä se on siellä ihan normaalisti valmiustilassa. Jos se ei ole verkossa, syy on verkossa tai sen toisessa päässä. Virheilmoitus on väärin muotoiltu, ikään kuin syy olisi minun tai digiboksini.
Tätä tapahtuu usein ja joka kerta harmittaa kun jää mieluinen ohjelma katsomatta tämän takia.
Mitä tämä oikeasti tarkoittaa? Missä on vika?
Sivu 1 / 1
Hei annami
Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.
Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.
Sama ongelma ilmaantui pari päivää sitten itsellenikin, boxi normaalisti verkossa / resetoitu jne.
Apuva?
Apuva?
Hei h1gh
Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin.
Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin.
Arttu- kirjoitti: Hei h1gh
Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101
Vikapalvelusta osasivat kertoa, että vika on Soneralla tiedossa ja yrittävät korjata tämän "tallentava digiboksisi ei ole verkossa" ongelman. Vika siis on soneran päässä, yhteys on ollut ihan stabiili koko ajan.
..ja näköjään aiheesta olikin jo avattu toinenkin ketju josta asia olisi selvinnyt ilman jonottamista Vikapalveluun.
Arttu- kirjoitti: Hei annami
Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.
Lisäsin asiakasnumeron. Yhteys todellakin pätkii usein, olen siitä tehnyt vikailmoituksenkin ja sitä on yritetty tutkia tuloksetta. Mielellään saisitte tutkia uudelleenkin, en yhtään pidä siitä pätkimisestä.
Hei annami
Olit aikaisemmin tehnyt vikailmoituksen KotiTV pätkimisestä. Toimiiko koneella netti normaalisti? Jos KotiTV pätkii edelleen, ota yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Tee asiasta uusi vikailmoitus. Välttämättä itse yhteys ei pätki, mutta vika voi olla esimerkiksi digiboksissa.
Olit aikaisemmin tehnyt vikailmoituksen KotiTV pätkimisestä. Toimiiko koneella netti normaalisti? Jos KotiTV pätkii edelleen, ota yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Tee asiasta uusi vikailmoitus. Välttämättä itse yhteys ei pätki, mutta vika voi olla esimerkiksi digiboksissa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.