Moi,
Toissa iltana tv:stä hävisi yhtäkkiä suurin osa kanavista. Samaan aikaan pikkuvesselimme löytyi tv:n vierestä, ja ymmärsin että oli työntänyt tietokoneen laturinpäätä seinään R pistokkeeseen (siihen TV aukon vieressä olevaan).
Voiko tämä aiheuttaa jotain oikosulkua tms?
Olen irrotanut kaikki piuhat, buutannut digiboksin, palauttanut tehdasasetukset, mutta digiboksi löytää vain Eesti Tv:n, BBCn, Bonuskanavat, Canalit ja Viasatit (jotka meillä ei nay), Urhot ja Eurosportin.
Peruskanavia, 1,2,MTV3, Nelonen, Sub, Nelonensport, Voice, Jim, ei löydy millään.
Toisessa Tv:ssämme näkyy normaalisti kaikki kanavat.
Mitä lienee tapahtunut, mitä tehtävissä?
Terveisin Jussi
Digiboksi ja yle + mtv kanavat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.