Tällä kertaa kysymys koskee äänien ulostuloa uudesta pienestä kotitv digiboksista: siellä äänilähtönä spdif ja kotiteatterissa minulla toslink, jolla siis saa digitaalisesti äänen ulos. mikä kaapeli tähän väliin sopii? mistään kaupasta en tällaista kaapelia ole vielä löytänyt?
Ottaisin äänen digitaalisesti tv stä samsung 4005 led tv mutta kun siellä ei ole äänen ulostuloa? nyt ainut konsti saada ääni on tv:n kuuloke lähtö, mutta se ääni on aivan pska, koska esim. uutisia katsoessa lukijan ensimmäiset sanat lauseissa tulee todella hiljaa(ts. ääni voimistuu hiljalleen kun lause etenee), olisiko tällaiseen jotain hyvää ratkaisua?
Digiboksin äänilähtö/johdot?spdif/toslink
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.