mulla on tuo VIP-1003 digiboksi. mistä johtuu kun boksilla äänittää niin äänitykset pätkii ei ole kovin kiva katsoa kun pätkii:( ja saako tuota boksia wlan verkkoon siis onko langaton boksi? ja nettiyhteys on ihan paska nykyään ennen tuli 15-16 megalla. nyt mittaillu niin tulee 9 megalla ja lähetys 0.37. tämä soppari kun loppuu niin toista ei tule.
Sivu 1 / 1
Hei Gr1m1970,
Tarkoitatko äänittämisellä samaa kuin ohjelman tallennuksella? Ilmeisesti tarkoitat että tallennuksesi kuva pätkii kun sitä katselee myöhemmin? Mikäli myös nettiyhteydessäsi on ongelmia, voi tämä ongelma johtua siitä.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
VIP-1003 digiboksissa ei ole WLAN-ominaisuutta joten sitä ei voi liittää wlan-verkkoon. Langaton yhteys on kuitenkin mahdollista Inteno ZAP 100-langattomilla lähettimillä mitkä voit hankkia kyllä erikseen.
Tarkoitatko äänittämisellä samaa kuin ohjelman tallennuksella? Ilmeisesti tarkoitat että tallennuksesi kuva pätkii kun sitä katselee myöhemmin? Mikäli myös nettiyhteydessäsi on ongelmia, voi tämä ongelma johtua siitä.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
VIP-1003 digiboksissa ei ole WLAN-ominaisuutta joten sitä ei voi liittää wlan-verkkoon. Langaton yhteys on kuitenkin mahdollista Inteno ZAP 100-langattomilla lähettimillä mitkä voit hankkia kyllä erikseen.
tarkoitan äänittämisellä samaa kuin tallennuksella. siis kun alan katsomaan äänitettä niin pätkii vähän väliä, että ei ole oikein mukavaa katsella semmoista. nyt olen lisännyt sen asiakasnumeron jos voisit katsoa mikä tässä boksissa oikein mättää?
Hei Gr1m1970,
Onko sinulla modeemi päällä tällä hetkellä? Näyttäisi että yhteys ei olisi nyt ollut kolmeen päivään linjoilla.
Onko sinulla modeemi päällä tällä hetkellä? Näyttäisi että yhteys ei olisi nyt ollut kolmeen päivään linjoilla.
en pidä sitä aina päällä kun ei muutenkaan toimi, pitäisikö pitää että voitte katsoa jotain?
Hei Gr1m1970,
Jotta voisimme ongelma selvittää, pitäisi modeemin olla päällä. Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Jotta voisimme ongelma selvittää, pitäisi modeemin olla päällä. Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.