Skip to main content

Digiboksin palautus, miten ja minne?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 129 katselukertaa

Hei!

Tilasin 2 digiboksia, ja 1 pitäisi palauttaa. Mihin osoitteeseen ja miten palautan sen? Pitääkö siitä ilmoittaa ensin jonnekin? Löysin soneran nettisivuilta palautuslomakkeen, mutta minulla ei ole tulostinta jolla voisin tulostaa sitä. Muutenkin kun siihen syöttää tiedot niin se ilmoittaa että tuotenumero ei ole oikein, vaikka otin sen suoraan tilauksen vahvistussähköpostista. Tuote ei myöskään enää löydy soneran verkkokaupasta.

3 kommenttia

  • December 21, 2012
Moi sarasara!

Eli oliko niin, että olet tilannut digiboksit Soneran Verkkokaupasta (eli kyseessä ei ole Sonera Viihteen digiboksi)? Jos näin on, otathan yhteyttä palautusasiassa Verkkokauppamme Asiakaspalveluun.

  • December 21, 2012
Hei,

kyllä, ostin sen verkkokaupasta. Voinko laittaa siihen vaikka soittopyynnön, koska olin jo lähettänyt tuon "ota yhteyttä"-lomakkeen ja pyytänyt apua tästä asiasta ja pyytänyt että vastaus tulee s-postiin, mutta ei ole kukaan vastannut.

  • December 21, 2012
Tottakai. Voihan se tietysti olla, että jotain jouluruuhkaa pukkaa, joten vastaus meilitse voi sen takia hieman viivästyä, mutta laita vaan varmuudeksi vielä soittopyyntöä.