Skip to main content

Digiboksin resetoimisessa ongelmia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Hei,

En pysty katsomaan tekemiäni tallennuksia enkä pääse myöskään teksti-tv:n sivuille. Ruutuun tulee virheilmoitus, jossa kehotetaan kokeilemaan myöhemmin uudelleen. Tämän ongelman saa kylläkin poistettua ottamalla boksin virtajohdon irti ja laittamalla takaisin, mutta ei huvittaisi toistaa montaa kertaa päivässä tätä samaa temppua. Olen yrittänyt resetoida boksia mutta se jää jumiin siinä vaiheessa kun pitäisi valita "exit" valikosta.

Onko mitään keinoja tähän ongelmaan?

P.S. digiboksi on merkiltään motorola vip1903

1 kommentti

  • September 21, 2012
Hei Viljami89!

Suosittelen, että otat yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme, jos digiboksin resetointi ei onnistu näiden ohjeiden mukaisesti. Toivottavasti ongelma ratkeaa pian!