Hei,
En pysty katsomaan tekemiäni tallennuksia enkä pääse myöskään teksti-tv:n sivuille. Ruutuun tulee virheilmoitus, jossa kehotetaan kokeilemaan myöhemmin uudelleen. Tämän ongelman saa kylläkin poistettua ottamalla boksin virtajohdon irti ja laittamalla takaisin, mutta ei huvittaisi toistaa montaa kertaa päivässä tätä samaa temppua. Olen yrittänyt resetoida boksia mutta se jää jumiin siinä vaiheessa kun pitäisi valita "exit" valikosta.
Onko mitään keinoja tähän ongelmaan?
P.S. digiboksi on merkiltään motorola vip1903
Digiboksin resetoimisessa ongelmia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.