Skip to main content

Digiboxi ei toimi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Eli eilen oli taasen sähkökatko,ennen on lähtenyt päälle kun ottanut virrat hetkeksi pois.Minulla on myös tuossa joku Rubutek-vastaanotin joka myöskään ei enää toimin,palaa vain 2 valoa 4:n sijasta.meniköhän koko laite mäsäksi..olen useasti sammuttanut molemmista virrat,ei auta.

1 kommentti

  • December 27, 2011
Syttyykö Motorolan boksiin mitään valoja, esim. edes punainen valmiustilan valo? Palavatko modeemin valot normaalisti / toimiiko laajakaistayhteys muuten?