Skip to main content

Digiboxi ja Netgear N300

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Kun kytken VIP 1003 boxin ethernet kaapelilla Thomson TG789 palvelureitittimeen , kaikki toimii.
Sitten kytkin digiboxin suoralla ethernet kaapelilla Netgear N300 reitittimeen jonka kytkin ethernet kaapelilla Thomsoniin, ei toiminut.Kaikki kaapelit suoraan kytkettyjä.
Muut laitteeni , tietokone, blueray ym. yhdistyy nettiin netgearin/thomson kautta.

1 kommentti

  • September 29, 2011
Digiboksi vaatii suoran yhteyden Thomsoniin, jotta Koti-TV toimisi kunnolla. Mikäli saat reitittimestä digiboksiin kytketyn portin siltaavaksi, se saattaisi toimia. Tästä ei kuitenkaan ole mitään takeita ja suositeltavaa on, että ylimääräisiä laitteita ei kytketä Digiboksin ja palvelureitittimen väliin.