Meillä on nyt se tilanne että digiboxi pätkii eli TV menee pimeäksi IP-kanavien osalta. Joskus joudun resetoimaan digiboxin montaa kertaa päivässä. Resetointi korjaa tilanteen joksikin aikaa. Joskus resetoinnista johtuva diboxin ohjelmistolataus jää tilttiin ja antaa virhe ilmoituksen (numeroa en nyt muista) Antenniverkon kautta kanavat näkyvät koko ajan, joten vika ei ole TV:ssä. Samoin tietokone toimii , joten vika ei ole reitittimessäkään.
Aikaisemmin ko. digiboxi on toiminut moitteetta.
Sivu 1 / 1
Hei VESTER59,
Kokeile vielä tehdä seuraavat toimenpiteet:
Ota digiboxista aluksi virtajohto irti.
Mene Thomson palvelureitittimen luokse ja paina laitteen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Resetoinnin jälkeen Power valo palaa oranssina. Käynnistä Thomson vielä uudelleen tämän jälkeen.
Odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen. Mikäli Thomsonin ja Motorola digiboxin välissä on muita laitteita kytkettynä, niin ota nämä välistä pois ja kytke digiboxi suoraan ethernet kaapelilla.
Kun nettiyhteys toimii jälleen, kytke Motorola digiboxin virtajohto takaisin ja näpyttele INFO tai MENU näppäintä kunnes sininen ruutu tulee näkyviin. Sinisessä ruudussa näkyy valikko ja sieltä valitaan "SYSTEM" ja paina OK. Valitse "REMOVE SOFTWARE" ja paina ok. Valitse sitten yes. Valitse "FACTORY RESET" ja paina ok. Valitse sitten yes.
Navigoi kohtaan "EXIT" ja paina ok. Valitse "EXIT OPTIONS" vaihtoehdoista "REBOOT WITHOUT SAVING" ja paina ok. Nyt laite käynnistyy uudelleen ja kysyy Viihdepalvelun tunnukset.
Jos ongelma näidenkin jälkeen jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Kokeile vielä tehdä seuraavat toimenpiteet:
Ota digiboxista aluksi virtajohto irti.
Mene Thomson palvelureitittimen luokse ja paina laitteen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Resetoinnin jälkeen Power valo palaa oranssina. Käynnistä Thomson vielä uudelleen tämän jälkeen.
Odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen. Mikäli Thomsonin ja Motorola digiboxin välissä on muita laitteita kytkettynä, niin ota nämä välistä pois ja kytke digiboxi suoraan ethernet kaapelilla.
Kun nettiyhteys toimii jälleen, kytke Motorola digiboxin virtajohto takaisin ja näpyttele INFO tai MENU näppäintä kunnes sininen ruutu tulee näkyviin. Sinisessä ruudussa näkyy valikko ja sieltä valitaan "SYSTEM" ja paina OK. Valitse "REMOVE SOFTWARE" ja paina ok. Valitse sitten yes. Valitse "FACTORY RESET" ja paina ok. Valitse sitten yes.
Navigoi kohtaan "EXIT" ja paina ok. Valitse "EXIT OPTIONS" vaihtoehdoista "REBOOT WITHOUT SAVING" ja paina ok. Nyt laite käynnistyy uudelleen ja kysyy Viihdepalvelun tunnukset.
Jos ongelma näidenkin jälkeen jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.