Hienoa.
Olin laittamassa boksia päälle, niin ruutuun tulee vain teksti: "vuokraus ei toimi kun on niin paljon ruuhkaa" tjs... Mutta kun en ole vuokraamassa mitään vaan ihan katsomassa boksin kautta tv-kanavia. Nyt ruutuun syöksyy tuo teksti eikä mikään kanava näy. Yhteys on ok, sillä tekstitv ja kello on ajallaan. Olen buutannut laitteen jo kaksi kertaa, mutta vika ei poistu. Onko enää mitään tehtävissä??? Auttakaa!!
Digiboxi sekaisin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.