Skip to main content

Digiboxi sekaisin

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hienoa.

Olin laittamassa boksia päälle, niin ruutuun tulee vain teksti: "vuokraus ei toimi kun on niin paljon ruuhkaa" tjs... Mutta kun en ole vuokraamassa mitään vaan ihan katsomassa boksin kautta tv-kanavia. Nyt ruutuun syöksyy tuo teksti eikä mikään kanava näy. Yhteys on ok, sillä tekstitv ja kello on ajallaan. Olen buutannut laitteen jo kaksi kertaa, mutta vika ei poistu. Onko enää mitään tehtävissä??? Auttakaa!!

2 kommenttia

  • January 25, 2011
Täällä sama meininki, sama virheilmoitus, eikä toimi buuttaukset.

Todella, todella hienoa!

  • January 27, 2011
Jos vikatilanne jatkuu edelleenkin ja boksin uudelleen käynnistäminen ei auta on syytä olla yhteydessä Vikapalveluun tai täyttää Vikailmoituslomake.

Kannattaa myös tutustua ohjeisiin Koti-TV:n vikatilanteista.