Skip to main content
Sonera lähetti ensin väärin toimitetun digiboxin (VIP 1903 ) tilalle sovitun uuden boxin (VIP1963 ). Asensin sen paikalleen odotettuani ne muutamat tunnit. Uusi boxi toimii kuten edellinenkin, eikä tallennusmahdollisuuta löydy.
Missä vika ??
Viestisi kirjoittamisen jälkeen Koti TV:lle on tehty ohjelmiston päivitys. Korjaantuiko asia sillä?

Päivitys asentuu vasta kun IPTV-digiboxi on ollut hetken kokonaan virroitta - eli "töpseli irti" - ja käynnistetty uudelleen.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Digiboxi (VIP1963) ei edelleenkään ymmärrä tallennuksista mitään !
Olen ilmoittanut myös asiakastukeen ongelmasta, mutta mitään korjausta tai vastausta asiaan ei ole tullut !
Onneksi on palautuslaatikot tallella, että voin palauttaa laitteet Soneralle ja toisen toimittajan laitteet, jotka kokemuksen mukaan toimivat !!
antiju18 kirjoitti:
Olen ilmoittanut myös asiakastukeen ongelmasta, mutta mitään korjausta tai vastausta asiaan ei ole tullut!


Soitto Vikapalveluun 0206 90101 tai viesti TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella ja eiköhän tallennus ilmesty sitä kautta IPTV-digiboxin valikkoon.

Vastaa