Sonera lähetti ensin väärin toimitetun digiboxin (VIP 1903 ) tilalle sovitun uuden boxin (VIP1963 ). Asensin sen paikalleen odotettuani ne muutamat tunnit. Uusi boxi toimii kuten edellinenkin, eikä tallennusmahdollisuuta löydy.
Missä vika ??
Sivu 1 / 1
Viestisi kirjoittamisen jälkeen Koti TV:lle on tehty ohjelmiston päivitys. Korjaantuiko asia sillä?
Päivitys asentuu vasta kun IPTV-digiboxi on ollut hetken kokonaan virroitta - eli "töpseli irti" - ja käynnistetty uudelleen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Päivitys asentuu vasta kun IPTV-digiboxi on ollut hetken kokonaan virroitta - eli "töpseli irti" - ja käynnistetty uudelleen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Digiboxi (VIP1963) ei edelleenkään ymmärrä tallennuksista mitään !
Olen ilmoittanut myös asiakastukeen ongelmasta, mutta mitään korjausta tai vastausta asiaan ei ole tullut !
Onneksi on palautuslaatikot tallella, että voin palauttaa laitteet Soneralle ja toisen toimittajan laitteet, jotka kokemuksen mukaan toimivat !!
Olen ilmoittanut myös asiakastukeen ongelmasta, mutta mitään korjausta tai vastausta asiaan ei ole tullut !
Onneksi on palautuslaatikot tallella, että voin palauttaa laitteet Soneralle ja toisen toimittajan laitteet, jotka kokemuksen mukaan toimivat !!
antiju18 kirjoitti: Olen ilmoittanut myös asiakastukeen ongelmasta, mutta mitään korjausta tai vastausta asiaan ei ole tullut!
Soitto Vikapalveluun 0206 90101 tai viesti TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella ja eiköhän tallennus ilmesty sitä kautta IPTV-digiboxin valikkoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.