Missä voi tehdä osoitteenmuutoksen kun digiboxi muuttaa toiseen paikkaan? Puhelimella ei kannata yrittää jos on omia kiireitä. Mistä saan tiedon sopimuksen voimassaolosta koska palvelusopimuksessa oli täsmälleen vain kaksi tietoa päiväyksen lisäksi: Digiboxi Sonera PVR Samsung kaapeli ja kauppiastunnus: es1653222. Mitä tapahtuu, kun sopimuksen määräaika menee umpeen?
Sivu 1 / 1
Jos käytössäsi on Soneran matkapuhelin- tai laajakaistaliittymä, voit lähettää asiasta viestin asiakaspalveluumme Omien Sivujen lomakkeella.
Yksi vaihtoehto kysymyksiesi selvittämiseen ja osoitteen muutoksesta ilmoittamiseen on varata asiakaspalvelustamme tietty päivämäärä kellonaika, jolloin haluat asiakasneuvojan olevan sinuun asiasta yhteydessä. Löydät lisätietoa asiasta täältä.
Asiakaspalveluumme voi olla toki yhteydessä myös puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) numeromme kautta.
Kyseinen digiboksilaite on sinun omistuksessasi, mutta laitteen veloitus tapahtuu vain useassa erässä 3 vuoden aikana. Viimeisen laitteen laskun maksamisen jälkeen tilanteessa ei tapahtu mitään muutosta. Laite on yhä omistuksessasi, mutta vain sen veloitus päättyy.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Yksi vaihtoehto kysymyksiesi selvittämiseen ja osoitteen muutoksesta ilmoittamiseen on varata asiakaspalvelustamme tietty päivämäärä kellonaika, jolloin haluat asiakasneuvojan olevan sinuun asiasta yhteydessä. Löydät lisätietoa asiasta täältä.
Asiakaspalveluumme voi olla toki yhteydessä myös puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) numeromme kautta.
Kyseinen digiboksilaite on sinun omistuksessasi, mutta laitteen veloitus tapahtuu vain useassa erässä 3 vuoden aikana. Viimeisen laitteen laskun maksamisen jälkeen tilanteessa ei tapahtu mitään muutosta. Laite on yhä omistuksessasi, mutta vain sen veloitus päättyy.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.