Eli kahdella henkilöllä on käytössä yhteensä kaksi läppäriä ja pöytäkone. Kaikissa pitäisi saada toimimaan tuo 450-yhteys ja jopa samanaikaisesti, mutta voiko yhteen liittymään hommata kolme modeemia?
Asiakastuesta sain sellaisen käsityksen, että ei ongelmaa. Mutta täällä jossain luki että yksi modeemi per yhteys.
Eli miten on?
Digita 450 ja useampi modeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.