Skip to main content

Discovery kanavien tekstitykset

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 221 katselukertaa

Osku
Faxaaja
Forum|alt.badge.img+2
Onko ohjelmista tekstitetty vain murto-osa vai onko asetuksissani vikaa?

1 kommentti

  • March 28, 2011
Discovery Id ja Discovery -kanavilla näyttäisi suomenkieliset tekstitykset olevan koko ajan, muilla taas osittain suomeksi tekstitettynä.