Skip to main content

discovery on demand

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

discoveryn ohjelmakirjastossa ei toimi äänet. muuten kyllä toimii. on resetoitu mutta ei auta. Mikä siis avuksi?

3 kommenttia

  • July 18, 2011
Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä vikapalveluumme. Voit soittaa numeroon 0206 90101 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30 tai lähettää asiasta palvelupyynnön.

  • February 7, 2012
Onko tässä ääni-ongelmassa jokin asetus-ratkaisu?

Ei toimi äänet discoveryn ohjelmakirjastossa itsellänikään (eikä YLE-HD:lläkään ei ole kuulunut koskaan mitään).
Neuvoja??!!

  • February 7, 2012
Hei iicee,
olethan kokeillut resetoida digiboksin? Jos vika jatkuu edelleen niin olethan yhteydessä Vikapalveluumme, jotta tuo saadaan kuntoon.