Moi,
Muistaakseni tuli kirje että hinta nousee sinne kympin hujakoille ja samaan hintaan sisältyy ohjelmakirjasto. Miksi en pääse käsiksi ohjelmakirjastoon vaikka sen pitäisi sisältyä hintaan nyt? Pitääkö aktivoida jotenkin? Eikai tarvi taas aspaan alkaa soitteleen...
Discovery vuoden alusta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.