Skip to main content

Discovery vuoden alusta

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi,

Muistaakseni tuli kirje että hinta nousee sinne kympin hujakoille ja samaan hintaan sisältyy ohjelmakirjasto. Miksi en pääse käsiksi ohjelmakirjastoon vaikka sen pitäisi sisältyä hintaan nyt? Pitääkö aktivoida jotenkin? Eikai tarvi taas aspaan alkaa soitteleen...

2 kommenttia

  • January 11, 2012
Hei shimatta!
Kiitos palautteestasi. Aiemmin Discovery kanavapaketin on voinut tilata ohjelmakirjaston kanssa tai ilman. Paketeilla on ollut eri kuukausimaksut. 1.1.2012 alkaen on myynnissä vain tuo ohjelmakirjaston sisältävä paketti, jonka kuukausimaksu on 9,95 euroa. Selvittelen vielä tuota ohjelmakirjaston lisäystä, mutta liittymälläsi sen pitäisi olla vielä tämän illan aikana kunnossa.

  • January 11, 2012
Hilda kirjoitti:
Hei shimatta!
Kiitos palautteestasi. Aiemmin Discovery kanavapaketin on voinut tilata ohjelmakirjaston kanssa tai ilman. Paketeilla on ollut eri kuukausimaksut. 1.1.2012 alkaen on myynnissä vain tuo ohjelmakirjaston sisältävä paketti, jonka kuukausimaksu on 9,95 euroa. Selvittelen vielä tuota ohjelmakirjaston lisäystä, mutta liittymälläsi sen pitäisi olla vielä tämän illan aikana kunnossa.


Kiitos nopeasta vastauksesta. Ohjelmakirjasto toimii nyt.