Skip to main content

dixipoksi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

kuinka herranjestas kauan teillä oikein menee sen dixipoxin tallennusasetusten saamiseksi paikalleen jo viime maanantaina sanottiin että se kestää 2 päivää.
yleensäkin tähän on mennyt jo 5 viikkoa kun tilaus on tehty ettekä vieläkään oo saanut sitä kuntoon.
en voi soitella kun oon 7.5 tuntia soitellut teille yhteensä .
mitä asiakaspalvelua tämä on tarvitsisimme sen kipeesti toimimaan t.satu, Turku

1 kommentti

  • February 1, 2011
esa1002:
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa tilanteen ja vastata tarkemmin digiboksiasiaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 33312345.