kuinka herranjestas kauan teillä oikein menee sen dixipoxin tallennusasetusten saamiseksi paikalleen jo viime maanantaina sanottiin että se kestää 2 päivää.
yleensäkin tähän on mennyt jo 5 viikkoa kun tilaus on tehty ettekä vieläkään oo saanut sitä kuntoon.
en voi soitella kun oon 7.5 tuntia soitellut teille yhteensä .
mitä asiakaspalvelua tämä on tarvitsisimme sen kipeesti toimimaan t.satu, Turku
dixipoksi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.