Niin Soneralta tarjosivat tällaista laajakaistaa tänne Kartanonkoskelle (Vantaa). 29.90 hintaan, kehui käyttövarmuutta, hintaa jne...Alkoi hieman kiinnostamaan kuitu mutta ongelmana on että kuinka luotettava kyseinen tekniikka on? Minkälaisia kokemuksia erityisesti vantaalaisilla. Aikaisemmat kokemukseni ADSL- modeemista on huonoja, mutta ne ovatkin vuosien takaa. Valokuitu olisi käsittääkseni paluuta ADSL tekniikkaan.
Entäs käyttöönotto; onko kauheeta säätöä ja vääntöä?
Dna Kaapelimodeemi 40/2 vs. Sonera kuitu 100/10
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.