Onko siis kyse meidän koton laitteista vai soneran systeemeistä? Mihin ottaa yhteyttä?
Sivu 1 / 1
Soneran verkon DNS-palvelimet ovat kunnossa. Kyse on todennäköisesti yksittäisen laajakaistaliittymän toimimattomuudesta.
Laajakaistaliittymän tyyppiä tietämättä on vaikea antaa täsmäohjeita, mutta Ohjeet ja vinkit - sivuilta löytyy ohjeistusta mitä tehdä eri liittymien ongelmatilanteissa.
Jos olet sitä mieltä että vika jää verkon puolelle - eikä omiin laitteisiisi - tee liittymästä vikailmoitus numeroon 0206 90101 (mpm/pvm) tai kirjallisesti Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Numerossa 0206 901010 vastaa vianrajausautomaatti ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymän vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun käsittelyyn. Myös lomakkeen kautta lähetetty ilmoitus menee suoraan Vikapalvelulle, joka ottaa tarvittaessa lomakkeen lähettäjään yhteyttä puhelimitse.
Laajakaistaliittymän tyyppiä tietämättä on vaikea antaa täsmäohjeita, mutta Ohjeet ja vinkit - sivuilta löytyy ohjeistusta mitä tehdä eri liittymien ongelmatilanteissa.
Jos olet sitä mieltä että vika jää verkon puolelle - eikä omiin laitteisiisi - tee liittymästä vikailmoitus numeroon 0206 90101 (mpm/pvm) tai kirjallisesti Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Numerossa 0206 901010 vastaa vianrajausautomaatti ja loppuun asti viety puhelu generoi liittymän vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun käsittelyyn. Myös lomakkeen kautta lähetetty ilmoitus menee suoraan Vikapalvelulle, joka ottaa tarvittaessa lomakkeen lähettäjään yhteyttä puhelimitse.
Täällä samaa vikaa Tampereella, ollut jo muutaman päivän pätkittäin. Tänäänkin alkoi tuossa 20:n jäkeen!!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.