Miksi oli vuorokauden yhteys poikki ?
eli ip osoite oli oikea mutta ei päivittänyt dns verkko osoitetta millään ja en päässyt nettiin?
yhteys oli muodostettuna mutta oliko tossa joku esto sitten päällä vai johtuiko vika sitten kenties minun titetokoneesta tai asetuksista? miten voisi jatkossa helpommin korjata vika?
tällä kertaa rämmppäsin modeemia ja sen reset näppäintä ja olisikkohan se sitten saanut modeemin toimintaan??
Sivu 1 / 1
Vaikea sanoa mistä oli kyse. Jos kuitenkin yhteys lähti toimimaan modeemin resetoinnilla, on hyvin todennäköistä että modeemi oli jumissa.
Jos jatkossa tapahtuu vastaavaa, kannattaa ensin sammuttaa modeemi, mahdolliset lähiverkon laitteet ja tietokone. Sen jälkeen ensin virta modeemiin - ja kun se näyttää olevan verkossa - sen jälkeen erilliseen reitittimeen (jos käytössä) ja viimeiseksi tietokoneeseen. Tarkempia ohjeita löytyy Ohjeet ja vinkit - sivuilta. Valitse ensin oikea liittymätyyppi ja sen jälkeen linkki Ongelmatilanteet.
Ellei yhteys ala kotikonsteilla toimimaan, ota yhteys Vikapalveluun. Sinne voi tarvittaessa jättää liittymästä vikailmoituksen ja jos on laajempaa ongelmaa tiedossa, saattaa siitä olla tiedote Vikapalvelun numerossa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos jatkossa tapahtuu vastaavaa, kannattaa ensin sammuttaa modeemi, mahdolliset lähiverkon laitteet ja tietokone. Sen jälkeen ensin virta modeemiin - ja kun se näyttää olevan verkossa - sen jälkeen erilliseen reitittimeen (jos käytössä) ja viimeiseksi tietokoneeseen. Tarkempia ohjeita löytyy Ohjeet ja vinkit - sivuilta. Valitse ensin oikea liittymätyyppi ja sen jälkeen linkki Ongelmatilanteet.
Ellei yhteys ala kotikonsteilla toimimaan, ota yhteys Vikapalveluun. Sinne voi tarvittaessa jättää liittymästä vikailmoituksen ja jos on laajempaa ongelmaa tiedossa, saattaa siitä olla tiedote Vikapalvelun numerossa.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.