Skip to main content

Do diin.

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 18 katselukertaa

Suomi-Norja pelistä ensimmäinen erä vasta menossa ja vasta kaksi kertaa on lähetys katkennut ja tarvinnut irrottaa töpseli seinästä. huomenna pitänee mennä baariin katsomaan peliä. Kiitos.

4 kommenttia

  • May 12, 2011
Ja sitten toiseen erään ja ensimmäinen pätkäisy kahdeksan minuutin pelin jälkeen.

  • Faxaaja
  • May 12, 2011
Minulla ei ole pätkinyt oikeastaan ikinä, mutta nyt oli ihmeellistä nykimistä 2.erässä, mutta kun keksin vaihtaa kuvatarkkuuden 576p, (oli jokin 1080p), niin nykiminen katosi (tosin katsoin tilapäisesti scartin kautta). Vähän vaikutti siltä että ei riittänyt potku laitteen prosessorissa.

  • May 12, 2011
Dodiin, kolmannessa erässä yksi tilttaus kolme minuuttia ennen loppua, joten pelin loppu jäi näkemättä. Koko pelin saldo neljä tilttiä, joten Sonera alkaa jo parantamaan. Kiitos.

  • May 13, 2011
Do diin, ohjelmat toimivat mukavasti tuohon alkuiltaan, mutta kun jääkiekko alkoi, niin jälleen alkoi meillä töpselin kanssa kikkailu. Mistäköhän johtuu että tuntuu siltä, että sonera vetää meikäläistä kahden vuoden sopimuksella peppuun ilman liukastetta. Tunne alkoi jo UrhoTV total -paketista, jonka ostettua ei ollut mahdollisuutta katsoa finaalipelejä, koska jotkin lakitekniset asiat kuulemma estivät sen. No.. enää puolitoista vuotta jäljellä ja paljon huonoa mainosta kavereille, joten mikäpä tässä...