Hei! muutin juuri taloon jossa Soneran DSL-yhteys valmiina. Soneralta sain modeemin ZyXEL ja asensin sen. Kaikki muut valot vilkkuvat/palavat (power, Ethernet ja wlan/wps), mutta DSL valo ei pala. Laitoin uudelleen virran kannettavaan (ilman nettitikkua) ja nyt ruutuun pomppasi ikkuna -> yhdistä. -> uusi ikkuna, joka pyysi käyttäjätunnuksen ja salasanan. ->Yhteys ei onnistu, "virhe 815. Etäpalvelin ei vastaa. Ehkä virheellinen arvo Palvelun nimi -kentässä." ko.kenttä oli tyhjä, tarkistin. Mikä arvo kenttään tulee laittaa?
Kiitos! t. nettitikku
DSL -ei pelitä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.