Eilen ykskaks netti lopetti toimintansa täysin joskus klo 18.00 aikoihin eikä ole vieläkään palannut. Soitin aamulla vikapalveluun jossa robotti kertoi liittymäni kuuluvan alueellisen vian piiriin ja että vikaa korjataan parhaillaan. Onkohan asia nyt näin koska mitään häiriötiedotetta ei ole ja linjakin on kohta ollut alhaalla 24 tuntia.
Käytän yhteyttä työhöni päivittäin niin tällainen pelleily ei hirveästi lämmitä.
Liittymä on ollut käytössä kuukauden ja pätkinyt jo siinä ajassa enemmän kuin edellisen osoitteen Sonera kolmen vuoden aikana.
DSL-linja alhaalla Eurajoki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.