Otsikossa olevalla alueella näyttäisi olevan linjat poikki / alhaalla; taloyhtiössä naapurilla sama ongelma eikä omakaan linja herää toisellakaan modeemilla. Täällä oli äskettäin oikein kunnon ukkospuuskat, varmaankin tästä johtunee.
Jätin jo asiakaspalveluun vikailmoituksen, saapi nähdä kuinka nopeasti vika korjataan. Toivottavasti paremmin kuin edellisen kerran. Tällöin tuli jopa lasku turhasta ilmoituksesta ja vasta vänkäämisen jälkeen asentaja astui sisälle asti huomaten että "eihän tää yhteys toimikaan; vika täytyy olla keskuksessa vaikka kone ilmoittaa muuta". Noh, toivossa on hyvä elää sanoi lapamato :-D.
DSL-linja alhaalla Kouvola (Keltakangas 46860)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.