Olen tässä ihmetellyt kun DSL-yhteyteni on pätkinyt tähän mennessä 3:na iltana peräkkäin ollen useita tunteja poissa käytöstä ja pari päivää sitten ei ollut tullut vielä aamullakaan takaisin, päivän aikana kuitenkin linjat aukesi. Häiriötiedotteissa ei sanaakaan ongelmista. Onneksi on kilpailijan mokkula jolla pääsee nettiin..
Ainahan tämä Soneran linja on täällä tökkinyt, milloin enemmän milloin vähemmän, mutta nyt alkaa menemään älyttömyyksiin. Jos täysi hinta pitää maksaa niin olettaisi linjojen toimivan 24/7. Aika ikäviin tilanteisiin olen joutunut kun esim kesken laskunmaksun on linja katkennut. Soitin myös tuohon vikapalveluun joka on yhtä tyhjän kanssa, linja sattui silloin toimimaan kun robo sitä tarkisti. Aika huono on siitä vikailmoitusta jättää, robo kun ei ymmärrä tällaisia ongelmia.
Jollei toimintavarmuus parane, palvelun tarjoaja vaihtuu.
nimim. pinna tiukalla
DSL-pätkintä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.