Skip to main content

Dsl valo häviää...

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Elikkä ny 3 päivää dsl valo hävinny tasasen tappavaa tahtia.... sama vika oli n. kuukausi sitten pätki tasasesti nettiä. missä vika. onko viitasaarella ollut ongelmia soneran netin kanssa???

6 kommenttia

  • September 1, 2011
Viitasaarella ei ole tiedossa yleistä laajakaistavikaa tällä hetkellä. Mikäli laitteiden uudelleenkäynnistys ei auta, kannattaa kokeilla (mahdollisuuksien mukaan) toisella modeemilla ja lyhyellä puhelinpiuhalla. Mikäli pätkintä jatkuu, vikailmoituksen voi jättää esim. palvelupyyntönä omien sivujen kautta.

  • September 6, 2011
Koko suomessa pätkii soneran netti

  • September 6, 2011
Espoossa on Soneran ADSL kussut siitä lähtien kun elokuun lopulla (24.-25.8.?) tekivät jotain muutoksia. (Host muuttui hkibrasgw->espbrasgw tjsp.). Pieniä ja vähemmän pieniä katkoja harva se päivä. Nyt alkaa olemaan vähän isompi katko, kun ei vuorokauteen ole koko adsl-linja noussut ylös.

Vikarin ainakin luulen tehneeni omien sivujen kautta, mutta mitään evidenssiä moisen muodostumisesta en ole missään nähnyt. Luulisi, että automaattinen sähköpostivaste olisi tämmöisissä ihan standardiratkaisu.

  • September 7, 2011
melon kirjoitti:
Espoossa on Soneran ADSL kussut siitä lähtien kun elokuun lopulla (24.-25.8.?) tekivät jotain muutoksia. (Host muuttui hkibrasgw->espbrasgw tjsp.). Pieniä ja vähemmän pieniä katkoja harva se päivä. Nyt alkaa olemaan vähän isompi katko, kun ei vuorokauteen ole koko adsl-linja noussut ylös.

Vikarin ainakin luulen tehneeni omien sivujen kautta, mutta mitään evidenssiä moisen muodostumisesta en ole missään nähnyt. Luulisi, että automaattinen sähköpostivaste olisi tämmöisissä ihan standardiratkaisu.


Jos lisäät asiakas- tai liittymänumeron (ilman väliviivaa) palstan tietoihin niin voin tarkistaa onko vikailmoitus tullut perille.

  • September 8, 2011
Kiitos tarjouksesta Veikko, mutta vikarin olemassaolo varmistui kun eilen tuli puhelu. Lähti siitä sitten seuraavalle suorittavalle portaalle ja myöhemmin vielä tuli viesti, että siirtyi asentajalle.

En voi kyllä edelleenkään sanoa olevani ihan tyytyväinen tähän Soneran vikailmoitus/viankorjaus-toimintaan.

  • September 9, 2011
melon kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta Veikko, mutta vikarin olemassaolo varmistui kun eilen tuli puhelu. Lähti siitä sitten seuraavalle suorittavalle portaalle ja myöhemmin vielä tuli viesti, että siirtyi asentajalle.

En voi kyllä edelleenkään sanoa olevani ihan tyytyväinen tähän Soneran vikailmoitus/viankorjaus-toimintaan.


Hyvä kuulla että ilmoitus oli tullut perille, toivottavasti vika saadaan korjattua mahdollisimman pian.