Elikkä ongelmat alkoivat tuossa viikko sitten. Eli nyt DSL yhteys häviää vähän väliä, pelatessa/ventissä puhuessa vähintäänkin tympii jos yhteys pätkii sen 5 kertaa puolen tunnin aikana!
Välillä yhteys toimii pitemmän aikaa ja ei välttämättä katkea päivään-pariin, tosin nyt tuntuu että tänä aamuna yhteys on katkennut useammin kuin 10 kertaa, ircin puolelta näen milloin yhteys on katkennut + laitteet ovat 24/7 päällä :|
Modeemina toimii Zyxellin 600 sarjalainen joka on jo kertaalleen vaihdettu ilman vaikututsta pätkimiseen. Asustelen tässä Kiimingin paikkeillla.
Omien sivujen tunnuksia en omista joten sieltä en saa lomaketta menemään.
DSL yhteyden jatkuva droppaaminen...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.