Skip to main content

e-lasku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Olen tehnyt pankkini verkkosivuilla e-laskusopimuksen laajakaistastani mutta minulle on siitä huolimatta lähetetty kaksi postilaskua peräjälkeen. Olen jo kertaalleen soittanut asiakastukeenne sekä käynyt pankissani jossa minulle kerrottiin että kaiken pitäisi olla kunnossa. Aikasemmin minulla oli käytössä sähköpostilasku enkä missään vaiheessa halunnut siirtyä paperilaskuun. Haluaisin ehdottomasti siirtyä e-laskuun, enkä tiedä miksi se ei toimi kun olen ottanut yhteyttä sekä teihin että pankkiini.

1 kommentti

  • June 27, 2013
Moikka ttaa!

No johan nyt on, kun ei millään meinaa onnistua :(
Tässä olisi e-laskun selvityspyyntö paikallaan, joka tehdään tästä Asiakaspalvelumme kautta.
Tarvitsisin siihen sellaisia lisätietoja, joita ei ehkä tähän Palstalle viitsi laittaa. Olisiko sinun mahdollista laittaa meille privaviestiä Soneran Facebookin kautta, jotta päästään selvitys lisätiedoilla tekemään?
Tai vaihtoehtoisesti voit pirauttaa meille nroon 0200 17000 (ark. 8-20, la 9-16.30).