Skip to main content
Hoidan vanhempieni pankki-ja puhelinasiat. Olen useamman kerran yrittänyt muuttaa Telia-Soneran laskut e-lakuiksi mp.viestihälytyksellä. Yleensä tämä onnistuu kerran ja sen jälkeen vanhemmilleni lähetetään taas paperinen lasku. Tämä aiheuttaa hankaluuksia sillä syrjäisessä paikassa asuvat vanhempani joutuvat toimittamaan laskun postitse minulle.

Telia-Soneralta on vuoden aikana saapunut useampi 0€ lasku. Kuinka näiden kanssa tulee menetellä.

Terveisin
Arne Wallentowitz
a.wallentowitz@gmail.com
Hei sWallentowitz,

Olisiko sinulla vanhempiesi asiakasnumeroa niin voin vilkaista heidän laskutustietoja tarkemmin?

Tuo on kyllä harmillinen tilanne, E-laskun kytkentäongelman aiheuttaa yleensä se että antamasi tiedot pankille ovat väärät.

Koska E-laskutus on pankin palvelu, esim. täyttäessa E-laskutuslomaketta lomake ei ymmärrä ovatko syöttämäsi tiedot oikein vain väärin, eli käytännössä väärin näppäilyn/väärien tietojen antamisen vaara on suuri.

Meillähän on myös tuo sähköpostilaskutus, se me voidaan kytkeä sinulle täältä ja tämän jälkeen laskut tulisivat haluamaasi sähköpostiin, miltä se kuulostaisi?

Vastaa