Hoidan vanhempieni pankki-ja puhelinasiat. Olen useamman kerran yrittänyt muuttaa Telia-Soneran laskut e-lakuiksi mp.viestihälytyksellä. Yleensä tämä onnistuu kerran ja sen jälkeen vanhemmilleni lähetetään taas paperinen lasku. Tämä aiheuttaa hankaluuksia sillä syrjäisessä paikassa asuvat vanhempani joutuvat toimittamaan laskun postitse minulle.
Telia-Soneralta on vuoden aikana saapunut useampi 0€ lasku. Kuinka näiden kanssa tulee menetellä.
Terveisin
Arne Wallentowitz
a.wallentowitz@gmail.com
Sivu 1 / 1
Hei sWallentowitz,
Olisiko sinulla vanhempiesi asiakasnumeroa niin voin vilkaista heidän laskutustietoja tarkemmin?
Tuo on kyllä harmillinen tilanne, E-laskun kytkentäongelman aiheuttaa yleensä se että antamasi tiedot pankille ovat väärät.
Koska E-laskutus on pankin palvelu, esim. täyttäessa E-laskutuslomaketta lomake ei ymmärrä ovatko syöttämäsi tiedot oikein vain väärin, eli käytännössä väärin näppäilyn/väärien tietojen antamisen vaara on suuri.
Meillähän on myös tuo sähköpostilaskutus, se me voidaan kytkeä sinulle täältä ja tämän jälkeen laskut tulisivat haluamaasi sähköpostiin, miltä se kuulostaisi?
Olisiko sinulla vanhempiesi asiakasnumeroa niin voin vilkaista heidän laskutustietoja tarkemmin?
Tuo on kyllä harmillinen tilanne, E-laskun kytkentäongelman aiheuttaa yleensä se että antamasi tiedot pankille ovat väärät.
Koska E-laskutus on pankin palvelu, esim. täyttäessa E-laskutuslomaketta lomake ei ymmärrä ovatko syöttämäsi tiedot oikein vain väärin, eli käytännössä väärin näppäilyn/väärien tietojen antamisen vaara on suuri.
Meillähän on myös tuo sähköpostilaskutus, se me voidaan kytkeä sinulle täältä ja tämän jälkeen laskut tulisivat haluamaasi sähköpostiin, miltä se kuulostaisi?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.