Tervehdys
Taloyhtiössäni on kaapelitv.
Ostin peruskortin
Sen laskutuksessa on ongelmia
Muitten laskuttajien osalta olen osannut tehdä E-laskusopimuksen.
Jostakin syystä tämä ei onnistu.
Tuli jo toinen lasku paperiversiona. En halua maksaa teidän laskuveloitusta 2,90 euroa eli yhden kuukauden kaapelikorttimaksu.
Tein E-laskusopimuksen. Tänään tuli viesti, ettei se ole onnistunut. Mistä kiikastaa.
Laajakaistan omat sivut on onnistunut. Kaapelikorttia on ole löytänyt omilta sivuilta.
Hannu Koivula 5955040
Sivu 1 / 1
Hei Hakoka!
En nyt osaa suoralta kädeltä sanoa minkä takia E-lasku ei onnistunut. Onko mahdollista että kytkit e-laskun muutama päivä ennen kuin paperilasku saapui? Eli tässä tapauksessa muutos on tapahtunut niin myöhään ettei kytkentä kerennyt seuraavaan laskuun. Onko sinun mahdollista kokeilla vielä kerran tehdä muutosta? Ohjeita e-laskun kytkemiseen löytyy täältä:http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/laskutus/sahkoinen+lasku/elasku?Someid=some3827
En nyt osaa suoralta kädeltä sanoa minkä takia E-lasku ei onnistunut. Onko mahdollista että kytkit e-laskun muutama päivä ennen kuin paperilasku saapui? Eli tässä tapauksessa muutos on tapahtunut niin myöhään ettei kytkentä kerennyt seuraavaan laskuun. Onko sinun mahdollista kokeilla vielä kerran tehdä muutosta? Ohjeita e-laskun kytkemiseen löytyy täältä:http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/laskutus/sahkoinen+lasku/elasku?Someid=some3827
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.