Tein verkkopankissa e-lasku -sopimuksen, mutta laitoin virheellisesti Soneran laskusta asiakasnumeroni tiedon, vaikka piti laittaa yksilöintitieto. Lähetin jo verkkopankille tiedon asiasta, tarvitseeko myös Soneralle ilmoittaa?
Valitettavasti Soneran omilla sivuilla ei voi lähettää viestiä eteenpäin (laajakaista-asiat, laskutus) ja laskutus-asioiden puhelintuki ei ole enää auki.
Sivu 1 / 1
Reskontraamme tieto e-laskusta tulee suoraan verkkopankista. Täältä käsin emme siihen voi tehdä muutoksia, joten pankki on oikea paikka ilmoittaa asiasta. Laskutuksen osalta sinun kannattaa nyt seurata että seuraava laajakaistalasku varmasti lähtee e-laskuna. Jos ei, niin kannattaa olla verkkopankkisi asiakaspalveluun uudelleen yhteydessä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.