Skip to main content
Tein verkkopankissa e-lasku -sopimuksen, mutta laitoin virheellisesti Soneran laskusta asiakasnumeroni tiedon, vaikka piti laittaa yksilöintitieto. Lähetin jo verkkopankille tiedon asiasta, tarvitseeko myös Soneralle ilmoittaa?

Valitettavasti Soneran omilla sivuilla ei voi lähettää viestiä eteenpäin (laajakaista-asiat, laskutus) ja laskutus-asioiden puhelintuki ei ole enää auki.
Reskontraamme tieto e-laskusta tulee suoraan verkkopankista. Täältä käsin emme siihen voi tehdä muutoksia, joten pankki on oikea paikka ilmoittaa asiasta. Laskutuksen osalta sinun kannattaa nyt seurata että seuraava laajakaistalasku varmasti lähtee e-laskuna. Jos ei, niin kannattaa olla verkkopankkisi asiakaspalveluun uudelleen yhteydessä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa