Tilasin joulukuun alussa uuden puhelimen, joka tuli Sonera rahoituksen kautta. Sain paperisen laskun, jossa kehoitettiin siirtymään e-laskuun tai sähköpostilaskuun.
Tein verkkopankissa 16.12. e-laskutussopimuksen. Tammikuussa ei tullut e-laskua, ei myöskään paperilaskua. Kävin sitten omilla sivuilla ja siellähän oli lasku avoinna. Maksoin sen viime hetkellä ennen erääntymistä.
Soitin puhelinneuvontaan ja asiaa päiviteltiin siellä. Asiaan ei tullut kuitenkaan mitään ratkaisua.
Käsittääkseni pitäisi tulla e-lasku, paperilasku tai lasku sähköpostiin asiakkaan valinnan mukaan. En saanut mitään näistä.
En halua neuvoja miten e-laskusopimus tehdään.
E-lasku Finance
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.