Tilasin joulukuun alussa uuden puhelimen, joka tuli Sonera rahoituksen kautta. Sain paperisen laskun, jossa kehoitettiin siirtymään e-laskuun tai sähköpostilaskuun.
Tein verkkopankissa 16.12. e-laskutussopimuksen. Tammikuussa ei tullut e-laskua, ei myöskään paperilaskua. Kävin sitten omilla sivuilla ja siellähän oli lasku avoinna. Maksoin sen viime hetkellä ennen erääntymistä.
Soitin puhelinneuvontaan ja asiaa päiviteltiin siellä. Asiaan ei tullut kuitenkaan mitään ratkaisua.
Käsittääkseni pitäisi tulla e-lasku, paperilasku tai lasku sähköpostiin asiakkaan valinnan mukaan. En saanut mitään näistä.
En halua neuvoja miten e-laskusopimus tehdään.
Sivu 1 / 1
Hei JussiRR!
Todennäköisesti tässä on käynyt niin että e-lasku ei jostain syystä ole toiminut. Ihmettelen kyllä kuinka siitä ei sitten ole tullut paperilaskua lainkaan. Lisäätkö asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi (ilman ensimmäistä nollaa) tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin laitan tämän eteenpäin selvitettäväksi. Varmistetaan että e-lasku on voimassa ja saadaan asia hoidettua!
Todennäköisesti tässä on käynyt niin että e-lasku ei jostain syystä ole toiminut. Ihmettelen kyllä kuinka siitä ei sitten ole tullut paperilaskua lainkaan. Lisäätkö asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi (ilman ensimmäistä nollaa) tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin niin laitan tämän eteenpäin selvitettäväksi. Varmistetaan että e-lasku on voimassa ja saadaan asia hoidettua!
Lisäilin profiiliin tuolla omilla sivuillani olleen asiakasnumeron. Nollaa siinä ei edessä tosin ollut. Toivottavasti oikea numerosarja.
JussiRR: Kiitos! Vastaatko -010 loppuisesta numerosta vai -471 loppuisesta kun soittelevat sinulle huomenissa?
-010 loppuisesta. Kiitokset etukäteen.
JussiRR: Sinuun otetaan yhteyttä tiistaihin mennessä!
Ongelma selvisi: vika oli Nordeassa. Kaikki tiettynä tammikuun päivänä saapuneet e-laskut olivat menneet "vahvistettujen" kansioon. Sitten tulikin uusi lasku 30. tammikuuta ja eräpäivänä 12.helmikuuta. En maksanut tätä, koska olin laskun maksanut omilla sivuilla olleiden tietojen perusteella.
Asiakaspalvelusta soitettiin 4. helmikuuta ja sieltä kerrottiin, etten ollut valinnut sähköpostilaskua vaan paperilaskun. Meni hiukan aikaa uskotellessa asiakaspalvelijalle, että vika oli Nordeassa. Omituista oli ettei hän tiennyt tästä 30.tammikuuta minulle lähetetystä laskusta mitään.
Noo, tässä on odoteltu sitä helmikuun e-laskua sitten. Tarkistin omilta sivuilta onko sinne tullut laskua, olihan sinne tullut. Kiitoksena pitkästä asiakkuudesta siinä oli paperilaskutuslisä. Ei ole paperilla tai e-laskulla kuitenkaan laskua näkynyt...
Soitin asiakaspalveluun (hieman kiihtyneenä) ja paperilaskutuslisä luvattiin poistaa. Tätä en kuitenkaan usko semmoista sohlailua tämä on ollut kun laskutus siirtyi Sonera Financeen.
Ei auta kuin maksaa puhelin loppuun heti kun riittävästi rahaa löytyy. Ei tätä kestä.
Asiakaspalvelusta soitettiin 4. helmikuuta ja sieltä kerrottiin, etten ollut valinnut sähköpostilaskua vaan paperilaskun. Meni hiukan aikaa uskotellessa asiakaspalvelijalle, että vika oli Nordeassa. Omituista oli ettei hän tiennyt tästä 30.tammikuuta minulle lähetetystä laskusta mitään.
Noo, tässä on odoteltu sitä helmikuun e-laskua sitten. Tarkistin omilta sivuilta onko sinne tullut laskua, olihan sinne tullut. Kiitoksena pitkästä asiakkuudesta siinä oli paperilaskutuslisä. Ei ole paperilla tai e-laskulla kuitenkaan laskua näkynyt...
Soitin asiakaspalveluun (hieman kiihtyneenä) ja paperilaskutuslisä luvattiin poistaa. Tätä en kuitenkaan usko semmoista sohlailua tämä on ollut kun laskutus siirtyi Sonera Financeen.
Ei auta kuin maksaa puhelin loppuun heti kun riittävästi rahaa löytyy. Ei tätä kestä.
Nyt on homma melkein kokonaan selvinnyt...
Sonera Financen tammikuussa lähettämässä e-laskuaineistossa (huom. elektronissa aineistossa, ei varsinaisesti näkyvässä laskussa) on ollut eräpäivä aikaisempi kuin lähetyspäivä. Omalla osallani eräpäivä 15.1, laskun lähetyspäivä 17.1. Tämä on aiheuttanut aineiston palauttamisen lähettäjälle ja katkaissut ilmeisesti E-laskusopimukset.
Ja kiitos kun minulle on omien sivujen mukaan palautettu paperilaskutuslisä 1,90 euroa. Omien sivujen mukaan tämä hyvitetty paperilaskutuslisäpalautus on LISÄTTY LUOTTONI MÄÄRÄÄN.
HIENOSTI MENEE
P.S. Nordeasta ilmoitettiin etteivät hekään saa yhteyttä SONERA FINANCEEN asian selvittämiseksi.
Sonera Financen tammikuussa lähettämässä e-laskuaineistossa (huom. elektronissa aineistossa, ei varsinaisesti näkyvässä laskussa) on ollut eräpäivä aikaisempi kuin lähetyspäivä. Omalla osallani eräpäivä 15.1, laskun lähetyspäivä 17.1. Tämä on aiheuttanut aineiston palauttamisen lähettäjälle ja katkaissut ilmeisesti E-laskusopimukset.
Ja kiitos kun minulle on omien sivujen mukaan palautettu paperilaskutuslisä 1,90 euroa. Omien sivujen mukaan tämä hyvitetty paperilaskutuslisäpalautus on LISÄTTY LUOTTONI MÄÄRÄÄN.
HIENOSTI MENEE
P.S. Nordeasta ilmoitettiin etteivät hekään saa yhteyttä SONERA FINANCEEN asian selvittämiseksi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.