Olen kirjoittanut samasta asiasta topicilla E-lasku Finance aikaisemmin. Tässä kertausta ja pientä päivitystä:
Joulukuussa tilasin iphonen ja siitä tuli paperilasku. Tein välittömästi e-laskusopimuksen.
Tammikuu: ei tullut minkäänlaista laskua. Syy: Sonera Financen Nordealle lähettämässä e-laskuaineistossa eräpäivä oli aiempana kuin lähetyspäivä. Aineisto oli Nordean mukaan palautunut lähettäjälle. Maksoin laskun omilla sivuilla olleilla tiedoilla.
Helmikuu: Sain E-laskun jossa veloitettiin paperilaskutuslisä tammikuulta, veloitus siis laskusta mitä en koskaan saanut. Soitin asiakaspalveluun ja laskutuslisä luvattiin hyvittää. Maksoin laskun vähennettynä paperilaskutuslisällä.
Maaliskuu: Sain E-laskun jossa oli viivästysmaksu 5 euroa. Asiakaspalveluun soittamalla selvisi ettevät he voikaan hyvittää Financen laskuun. Eli nyt tuon paperilaskulisän lisäksi maksettavakseni tuli viivästysmaksu. Maksoin tuon laskun summan kokonaan ja minulle luvattiin hyvitystä liittymän laskuun (niin tapahtuikin).
Huhtikuu: En ole saanut minkäänlaista laskua. Omille sivuille lasku oli kuitenkin muodostunut. Siinä on saldossa mukana paperilaskutuslisä huhtikuulta, taas viivästysmaksu 5 euroa ja ilmeisesti tuo tammikuun paperilaskutuslisä.
Ei auta kuin maksaa nyt puhelin pois, en tiedä millaisia perintäkirjeitä siitä seuraa.
En ole koskaan aikaisemmin saanut mistään viivästysmaksuja. Kiitän kokemuksesta.
E-lasku Finance / Loistavaa toimintaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.