Olen kirjoittanut samasta asiasta topicilla E-lasku Finance aikaisemmin. Tässä kertausta ja pientä päivitystä:
Joulukuussa tilasin iphonen ja siitä tuli paperilasku. Tein välittömästi e-laskusopimuksen.
Tammikuu: ei tullut minkäänlaista laskua. Syy: Sonera Financen Nordealle lähettämässä e-laskuaineistossa eräpäivä oli aiempana kuin lähetyspäivä. Aineisto oli Nordean mukaan palautunut lähettäjälle. Maksoin laskun omilla sivuilla olleilla tiedoilla.
Helmikuu: Sain E-laskun jossa veloitettiin paperilaskutuslisä tammikuulta, veloitus siis laskusta mitä en koskaan saanut. Soitin asiakaspalveluun ja laskutuslisä luvattiin hyvittää. Maksoin laskun vähennettynä paperilaskutuslisällä.
Maaliskuu: Sain E-laskun jossa oli viivästysmaksu 5 euroa. Asiakaspalveluun soittamalla selvisi ettevät he voikaan hyvittää Financen laskuun. Eli nyt tuon paperilaskulisän lisäksi maksettavakseni tuli viivästysmaksu. Maksoin tuon laskun summan kokonaan ja minulle luvattiin hyvitystä liittymän laskuun (niin tapahtuikin).
Huhtikuu: En ole saanut minkäänlaista laskua. Omille sivuille lasku oli kuitenkin muodostunut. Siinä on saldossa mukana paperilaskutuslisä huhtikuulta, taas viivästysmaksu 5 euroa ja ilmeisesti tuo tammikuun paperilaskutuslisä.
Ei auta kuin maksaa nyt puhelin pois, en tiedä millaisia perintäkirjeitä siitä seuraa.
En ole koskaan aikaisemmin saanut mistään viivästysmaksuja. Kiitän kokemuksesta.
Sivu 1 / 1
Päivitystä vielä edelliseen:
Sain nyt huhtikuulta paperilaskun vaikka viime kuussa sain e-laskun. Lisäksi minulla on asiakaspalvelun ohjeiden mukaisesti omilla sivuilla asetuksena varmuuden vuoksi sähköpostilasku (ettei paperilaskua tulisi mikäli e-laskutus ei toimi syystä tai toisesta).
Maksoin neljän kuukauden aikana kaksi kertaa viivästysmaksun ja kaksi kertaa paperilaskutuslisän itsestäni riippumattomista syistä.
Nyt asia on loppuun käsitelty, koska maksoin eilen puhelimen loppuvelan. Minulla ei ollut yksinkertaisesti varaa maksaa näitä epäselviä kuluja joka kuukausi.
Sain nyt huhtikuulta paperilaskun vaikka viime kuussa sain e-laskun. Lisäksi minulla on asiakaspalvelun ohjeiden mukaisesti omilla sivuilla asetuksena varmuuden vuoksi sähköpostilasku (ettei paperilaskua tulisi mikäli e-laskutus ei toimi syystä tai toisesta).
Maksoin neljän kuukauden aikana kaksi kertaa viivästysmaksun ja kaksi kertaa paperilaskutuslisän itsestäni riippumattomista syistä.
Nyt asia on loppuun käsitelty, koska maksoin eilen puhelimen loppuvelan. Minulla ei ollut yksinkertaisesti varaa maksaa näitä epäselviä kuluja joka kuukausi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.